Gå til innhold
Fiskersiden

Fotballen ruller igjen!!!


Karl Inge S
 Share

Recommended Posts

  • Svar 617
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jo mer jeg tenker på kampen, etter å ha sett episoder om igjen, jo mindre kritisk blir jeg til Øvrebøs innsats. Chelsea ble nok snytt for én straffe, kanskje to, men til gjengjeld fikk Barca et feilaktig rødt kort. Drogba har ikke andre enn seg selv å takke for at det skal veldig mye til før han får straffe.

Chelsea skapte flest sjanser, men det er deres egen fordømte feil at de ikke satte de, verken Øvrebø eller Barcas.

Jeg angrer allerede på at jeg syntes synd på Chelsea, aldri, aldri igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva de gjør med Drogba og Ballack jeg.

:D Eg venta faktisk på rødt kort til den overbetalte tyskeren då han direkte angreip dommaren, Drogba kunne godt fått det raude for verbale og fysiske angrep etter kampen. Men T.H.øvrebø kom seg heilskinna heim.

UEFA vil nok komma med ein reaksjon i ettertid. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo mer jeg tenker på kampen, etter å ha sett episoder om igjen, jo mindre kritisk blir jeg til Øvrebøs innsats. Chelsea ble nok snytt for én straffe, kanskje to, men til gjengjeld fikk Barca et feilaktig rødt kort. Drogba har ikke andre enn seg selv å takke for at det skal veldig mye til før han får straffe.

Nei jaggu, da begynner vi å bli enige :D

Antar du tenker på handsen til Pique? Den mener ihvertfall jeg er straffe. Og Drogba skulle vel muligens hatt et frispark på 17-18 meter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drogba mista jeg siste rest av respekt for da debatten om filming raste i england for et par sesonger siden. De fleste var enig i at det var en usportslig uting som må lukes vekk, mens Drogba presterte å uttale til media noe sånt som at filming for å skaffe seg frispark/straffe var en viktig ferdighet for angripere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.