Gå til innhold
Fiskersiden

Bontelabo på lørdag?


Rønsingen
 Share

Recommended Posts

  • Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så var jeg tilbake med 2 over trøtte unger.Testen dagen før var misslykket 0 fisk men agne forsvant et par ganger.kuling på tværs og stri regn. Får håpe på litt bedre vær i morgen.elste gutten ville ikke tilbake og det var kun med lovnad om og retunere i morgen..god natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var jeg tilbake med 2 over trøtte unger.Testen dagen før var misslykket 0 fisk men agne forsvant et par ganger.kuling på tværs og stri regn. Får håpe på litt bedre vær i morgen.elste gutten ville ikke tilbake og det var kun med lovnad om og retunere i morgen..god natt

Tvi tvi i morgen da Richard :D

oohaga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var på steinestø for to dager siden en liten tur. lå en ferge og en lastebåt der også, men klatrer du over noen tau så kommer du deg ut på en fin plass. litt begrensede kastemuligheter. kunne bare kaste rett mot broen, ikke utover mot osterøy. ble ikke noe fisk på land da heller. var der bare en halvtime

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er Jan på plass på Bontelabo, og det er ikke en eneste båt i sikte :)

Det eneste som er der, er en gjeng med polakker som fisker opp fersk fisk til torghandlerne på bryggen :)

Polakkene pleier å forsvinne fra kaien når det nærmer seg kveld, så bare møt opp :-D

Endret av truttakiller
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bontelabo begynner å levere litt av det stedet har vært kjent for det siste året :)

Så vi snakker altså havmus og pigghå. Og sikkert ei lange eller to.

Mvh Oz

ED®IT: Nei... Pussig nok, ingen pigghå. Men tre havmus og brungylt som ny art for Rønsis. Pluss ei lita lange og et tusentalls bergnebb og sypiker. Også noen rødnebb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvelden på Bontelabo ble bra den! 4 av 6 fremmøtte fikk nye arter.

Noen rapporter har allerede kommet og jeg regner med at kanonfotografene Rønsingen og Kjøs kommer med sitt etter hvert!

Her er iallefall mine billedbidrag:

34865_s.jpg

34866_s.jpg

34867_s.jpg

34868_s.jpg

34869_s.jpg

Takk for at du la opp til turen Jan! Må det bli flere

Hilsen

2 x musecather :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.