Gå til innhold
Fiskersiden

Bontelabo på lørdag?


Rønsingen
 Share

Recommended Posts

  • Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal definitivt ikke klage på økten i går. Vi var veldig heldige med været med tanke på at det ikke blåste og at det ikke kom en dråpe før alt utstyret var pakket inn i bilen.

Fiskemessig så er jeg knall fornøyd med ny art. Andre gangen jeg har prøvd målretta etter arten og da satt den :) . Ellers så var det jo virkelig moro at pigghåene uteble så den litt morsommere skapningen trakk innen for kastehold. 4 havmus på land er jo ikke dårlig selv for Bontelabo. Det at noe så utrulig som at Trutta endelig klarte å lande en fisk med hav i navnet var også veldig morsomt, nå kommer nok havabbor, havål og havbrasme på løpende bånd.

Veldig moro at vi ble en god gjeng også siden det er en stund siden vi har vært mer en 2-3 stk på tur. Følget besto av Ole, Ronny, Ivar, Richard, Øyvind and me, samt at TaxiSvein stakk innom en tur tidlig på dagen.

Bilder er det heller dårlig med for min del, siden fruen hadde med det "gode" kameraet på gylte/microjakt (noe som var lurt siden hun landet to eksemplarer over gjeldene SF rekord på gressgylt). Så da var jeg stukk med et batteri tomt lite kompakt kamera... så bildene er type "varm batteriet i lommen, skru på, klem inn utløser så fort som mulig, håpe på at det ble fokus, før det slo seg av". Men Kjøsen så ut til å ha dreisen på kameraet så han slenger vel inn noen bilder etter hvert.

34886_s.jpg

Juhu! Nr 74. ( ”mongo Jan” på sitt beste)

34887_s.jpg

Trutta med nr 59!

Takker for en knall tur alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyh.. noen har kødda med bildet av deg Jan, og limt på deg skjegget til Truttakiller i Photoshop... (ihvertfall halvparten av det)

ser heller ut som at de har limt på det skjegget du prøvde deg på her tidligere Thor, men i to lag for å få en antydning til mer enn dun.....

:):):)

gratulerer med nye arter Trutta og Rønsingen! mus er somregel positivt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ajaj, jeg skulle ønske vi hadde en lignende plass i Trondheim.

Vi har jo to, Irvin! :huh:

Glad jeg fikk havmus mens det ennå var uvanlig jeg og, bare Jim Frode og Hugo som hadde fått på den tiden.

Gratulerer med nok en flott fangst fra Bontelabo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Havmus er vel enda vanskelig å få. Unntaket er vel Bontelabo hvor det i løpet av de site 13 månedene har blitt tatt mellom 40 og 50 stk om jeg ikke tar feil.

Det var vel drøyt mange vel?

Jeg lengter litt tilbake til dere gutter, når jeg ser slike bilder. Gode gamle Bontelabo og havmus og greier. Gidder dere ta bilde av polakkene, makrellbåtene og noen pigghå til meg og.da blir det omtrent som å være der.

Men Jan... Den dressen... Er det meninga at vi ikke skal se deg?

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.