Gå til innhold
Fiskersiden

Gunners - tråden


stein
 Share

Recommended Posts

"Han som ler sist ler best" sier de! :P og saavidt jeg kan se, er vi fremdeles paa vei: SLOWLY BUT SURELY ! :P

På vei til hva?

En sterk 3. plass i PL.......

Nei, dette holder nok ikke mot Fergus & co, Gamlingen. Dessverre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vei til hva?

En sterk 3. plass i PL.......

Nei, dette holder nok ikke mot Fergus & co, Gamlingen. Dessverre!

Vel, vi faar se, det er det som gjoer PL interessant, en 3. plass ser jeg som hoeyst urealistisk, vi har alltid en liten nedgang hver sesong (vanligvis litt tidligere enn det) foer vi tar oss opp igjen! Saa lenge det finnes kamper aa kjempe for, har vi en sjanse! :P

Dette er nok starten på nedturen til "Boring" Arsenal... Yessss :P

Som aristokrat, burde Du vite at alle saker og ting gaar opp og ned her i livet og alt kan snus paa hodet ganske fort! :D Uansett hvor Arsenal ligger i slutten av PL, saa blir nok Pudlene bak uansett! :P Saa litt mindre arrogans,litt mer beksjedenhet og realism hadde vaert paa sin plass, om Du skal fortjene ditt kallenavn! :o

Endret av Gamlingen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ho ho, dere må nok heller fokusere på å berge annenplassen :)

Ja hadde vi klart det, så hadde vi hatt en fantastik serieavslutning. Ikke mange poeng avgitt da!

PS! Vi som har skrevet postene ovenfor er LFC supportere og ikke Arsenal.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi ikke klarer å dra mer enn enpoengere da går det nedover.

Tøft program fremover med vinner vi de kampene så ser det bedre ut :

PL Chelsea (bortekamp)

PL Bolton (hjemmekamp)

CL Liverpool (hjemmekamp)

PL Liverpool (hjemmekamp)

CL Liverpool (bortekamp) (her tåler vi en uavgjort) :lol:

PL ManU (bortekamp)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rune har jeg selvsagt allerede kontaktet :) Men den fyren har feil prioriteringer til tider og er i Sverige.. mumla noe om røyefiske :)

Gammelt nytt at unge hr Johansen har feil prioriteringer. Det har han hatt så lenge jeg har kjent ham, og det er vel ca 26-27 år nå. :)

Røyefiske er nok bare et annet ord for skitur med familien til Sälen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida - dekoderen til svigers ble faktisk vekket til liv, mye voodoo, banning, risting og banking ! Og vips ble det liv i den

Gråtepute Even ? Neida. jeg er forbannet over å ha tapt pga en soleklar dommertabbe. Men hadde vi spilt bedre og scoret på sjansene så hadde vi vunnet.. Men linjedommeren på vår siden i 2.omang hadde en dårlg dag på jobben ved ett par anledninger.

Regner med at United drar dette i land nå, og jeg skal være fornøyd med 2.plass (noe jeg vel har vært hele sesongen - selv om jeg fremdeles håper på gull). Noe som jo det fremdeles er muligheter for, med seier mot United, og uavgjort mellom Chelsea og United :)

Men gråte nei, banne - JA :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.