Gå til innhold
Fiskersiden

Gunners - tråden


stein
 Share

Recommended Posts

Jeg håper og tror at de tar seg sammen, og spiller ordentlig fotball - slik som de gjorde etter tapet mot T'ham. Da vinner de på Emirates.. men jeg skal vel være såpass ærlig å si at jeg er veldig nervøs ;)

Njaa. Tror at AW har lært litt om "trickset" å spille E-cup de siste årene, og gjør de rette grepene.

Dere har ihvertfall nok av potensielle matchvinnere for å kunne avgjøre denne kampen. Dog viktig å holde nullen på hjemmebane!

Uansett, lykke til. Håper dere går videre (noe jeg ikke ønsker for de 2 andre engelske klubbene). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjeeesp ? Arsenal spilte en kanonkamp i dag, og hadde styringa på Milan i mer eller mindre samfulle 90 minutter... men klarer desverre ikke å score. Men spillet i dag, og tannløsheten til Milan gir meg gode forhåpninger til å kontre inn ett mål og to på San Siro. Men det skal spille hardt. Er glad for at vi spiller på tirsdagen, og ikke kommer der dagene etter at Liverpool og Carragher har spilt gampefotball mo Inter :) (de har jo en ledelse - da må gampefotball til, og det er de gode på, det har tidligere bravader i CL vist). Men klage på en 0-0 kamp til Arsenal skal de...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da syntes jeg faktsik man skal holde seg for god til å kalle det kjedelig. Jeg ser i det minste Liverpoolkampene før jeg uttaler meg...

... hvorfor det, da må vi jo bare finne på andre ting for å erte deg :) - jeg så litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser i det minste Liverpoolkampene før jeg uttaler meg...

i den grad man rekker å se noe av det laget før man sovner....! :)

edit: ser i Nettavisen at "intet engelsk lag har klart å slå AC Milan på San Siro". Vel, det skrev man i sin tid før Arsenal gjestet Juventus i 1980, og før de gjestet Real Madrid for to år siden.... en gang må være den første. Og når RBK klarte å slå Milan på San siro, så må da for svingende Arsenal kunne klare det! ;)

Endret av piscator
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,så kampen (prøvde ihvertfall),men det var rene sovemedisinen gett... Zzzzzz...

Vås !

Arsenal er

gode i hjemlig Liga,men ute i Europa suger dem så sinnsykt jævli...

Nåja - vi har da noen kvartfinaler og en finale... i sum de siste 10 år sikkert bedre enn Liverpool i CL (og det er vel bare det som teller i Europa?). Har hørt rykter om at dere har vært med i CL ett par,tre ganger :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lagkameratene som gikk bort til 24-åringen, reagerte uvanlig sterkt. De holdt seg for ansiktet og så oppi lufta og viste ellers alle tegn til at skaden var av det uhyggelige slaget.

Sjøl de medisinske hjelperne på stedet skal ha vært skrekkslagne over det de så.

Sakset fra Dagbladet.no

Får rett og slett vondt i magen av sånne skader. Er bare å håpe att Eduardo er klar til neste sesong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.