Gå til innhold
Fiskersiden

Gunners - tråden


stein
 Share

Recommended Posts

F*** - kunne tenkt meg å vente med ManU til finalen jeg :)

Finalen? ;)

Hmmm.... Tror dessverre at den går fløyten for dere, Thor.

MEN jeg må si at jeg holder minst 10 fingre på at dere skal greie å slå ut the m******!

Bare en liten digresjon. Sist vi vant, så slo vi ut både Chel$ki og Mænju på veien. Mens vi i 1992 ikke møtte et eneste topplag (mener jeg å huske).

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ManU er det sterkeste laet for Arsenal å møte - og mest sannsynlig det laget som kan slå oss ut. Derav mitt ønske om å ikke møte dem før finalen. Så derfor føler jeg at finalen er lengre unna nå, enn den ville vært om vi møtte Liverpool eller Chelsea.

Men hey, vi har da ikke tapt mot dem på en stund, så hvorfor begynne nå ? Med det Liverpool viste mot H&W, så ryker de mot Barnsley :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig trekning! :) Arsenal frykter ingen, og man har vunnet mot ManU i FA-cupen på OT tidligere. bring'em on! :lol:

Håper du får rett, da jeg ikke unner Mænju-søpla noe som helst. :))

Ellers så tror jeg en kompis må kansellere turen til Newcastle-kampen, da går jo 6. runde. He he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Juhu! Makan til enveiskjøring skal man vel lete lenge etter.... 5 poeng forran nå! :unsure: Tror ennå det blir hardt, men jaggu...

Ingenting er avgjort, men det ser bra ut for dere. :)

Kan ikke si at jeg unner Fergus & co noe som helst, det samme gjelder forøvrig gjengen fra Stalingrad Bridge, så derfor krysser jeg fingrene for at Wenger tar dette hjem i mai. (selv om Piscator blir litt ufin å ha med å gjøre....) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si at jeg unner Fergus & co noe som helst, det samme gjelder forøvrig gjengen fra Stalingrad Bridge, så derfor krysser jeg fingrene for at Wenger tar dette hjem i mai. (selv om Piscator blir litt ufin å ha med å gjøre....) :unsure:

Jeg er jo en god vinner, i motsetning til dere scousere. Men dårlig taper er jeg, det innrømmer jeg! :) Men det er ennå langt frem, selv om det unektelig ser lyst ut, svært lyst! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.