Gå til innhold
Fiskersiden

Gunners - tråden


stein
 Share

Recommended Posts

Syns vi hadde grei kontroll på Arsenal, helt frem til utvisningen. Da tok dere plutselig over.....

Hadde dere fortsatt med 11, så sitter jeg med en følelse av at alle 3 poengene hadde blitt med hjem til Merseyside. :)

Dog helt idiotisk av Wenger og klage for mye på dommeren i denne kampen. Adebayor fikk et helt klart gult kort nr 2.

Utrolig skuffende resultat. Slike kamper må vinnes! Fikk ikke sett kampen, men har sett høydepunktene. To kanonmål! Og hvis det ikke er ironi, og du faktisk mener at det andre gule kortet var riktig, da bør du snarest ta deg en tur til optikeren PRH, for da er det noe fundamentalt galt med synet ditt! Dette er faktisk det mest tåpelige kortet jeg noen gang har sett. Hvis man skal legge lista på dette nivået, ja da vil man jo snart ende opp med kamper uten spillere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvis det ikke er ironi, og du faktisk mener at det andre gule kortet var riktig, da bør du snarest ta deg en tur til optikeren PRH, for da er det noe fundamentalt galt med synet ditt! Dette er faktisk det mest tåpelige kortet jeg noen gang har sett.

Wenger-light???

Stempleforsøket hans fortjener da vitterlig et gult kort! Skjønner godt at du ikke har sett kampen, tviler sterkt på at du har sett reprisene også, uten at det overrasker meg Rune. :)

Trist for dere at dere må klare dere uten Cesc fremover. Mister mye av midtbanen deres da........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To gule er nok for strengt på de to forseelsene - i den andre blir han filmet på ett nytt gult kort av Arbeloa(?) - han tar ett skritt tilbake og kaster seg med hendene i ansiktet etter ha blitt truffet av en ikke unormalt høy arm (Adebayor er vel ca 15 cm høyere enn Arbeloa) under haka. At det er friskark og uvørent av Adebayor er det ingen tvil om, men gult kort nr 2 ? Ikke F

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wenger-light???

Stempleforsøket hans fortjener da vitterlig et gult kort! Skjønner godt at du ikke har sett kampen, tviler sterkt på at du har sett reprisene også, uten at det overrasker meg Rune.

Nei, jeg så ikke kampen, men jeg så denne hendelsen. Hvis du kaller det stemplingsforsøk, ja da begynner jeg å lure på din virkelighetsoppfatning (den har jeg for så vidt stilt spørsmpål ved før også, intet nytt under solen...! :) ). I verste fall var det en hoftesving. Og ja, han var litt høyt med armene, jeg oppfattet det dithen at det var derfor han fikk kort. Klønete ja, men dette var da ikke noe farlig armbruk i det hele tatt (OG DET ER JO DET SOM ER KRITERIET I FØLGE BOKA). At det var frispark kan så være, men frispark er da ikke automatisk kort, slik du her later til å argumentere for... Dette var et ytterst strengt idømt kort, det kan det ikke herske mye tvil om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik jeg så det, og Webb høyst sannsynlig gjorde, så det ut som Adebayor stemplet Arbeloa og derfor det gule nr 2. Uansett, dette kommer vi aldri til å enes om, så mye kan vi være enige i.

Spørsmål om det skulle vært gult første gang, aner jeg ikke for den episoden husker jeg ikke......

Men det var uansett ikke det "vanlige" Arsenal vi ser om dagen, og tror dere skal slite for 4.plassen denne sesongen jeg (eller hva Thor? ..... :) , vi tippet vel begge før sesongstart).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette kommer vi aldri til å enes om, så mye kan vi være enige i.

he he, det er nok så. Men uansett blir jeg provosert av den inkonsekvente linja dommerne legger seg på, der spillere blir vist ut for bagateller, og får bli på banen på tross av ren råskap. VI kan jo sammenlikne Adebayors røde i går med Terrys tofotstackling med knottene først i kampen for tre uker siden (Terry ble ikke utvist), for å illustrere hvor grotesk det hele er....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VI kan jo sammenlikne Adebayors røde i går med Terrys tofotstackling med knottene først i kampen for tre uker siden (Terry ble ikke utvist), for å illustrere hvor grotesk det hele er....

Terry har egne regler, det er da intet nytt?

At FA's dommerkomite er inkompetent, er da gammelt nytt........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gledet meg iallefall at Gerrards forsøk på farlig frispark/straffe på slutten der ikke lurte dommern. Også det sorrytrynet han setter opp, huff.

Fabregas ute, huff huff huff. Dette lover ikke bra :) Men det jeg så av Liverpool igår ser iallefall ikke ut som noen liga vinner. At de leder ligaen nå kommer vel av at det rett og slett ikke har vært noen lag som har slått til hittil.

7 poeng mot top 4 er vel og bra! Samme som oss det, men like herlig burde man da vært langt forran de to andre laga som regnes som top4. Vi er langt bak, dere såvidt forran eller bak etter dagens kamp. Holder desverre ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Missforstå meg ikke.. Ser heller at Liverpool tar det enn noen av de to andre møkkalaga :P Men tviler sterkt desverre.

Torres er en stor styrke å få tilbake tror jeg ja. Men han er nå ikke ett lag alene, dere har likeherlig tapt poeng med han på banen.

Samtidig ser jeg frem til vi får; Walcott, Rosicky, Fabregas og Eduardo klare.

Da snakker vi andre boller enn dagens spill HÅPER jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Største problemet vårt i går er jo at vi ikke har kantspillere, langt mindre kantspillere med fart ! og det er vi helt avhenginge av skal vi noe særlig mål fra Adebayor, og tildels RvP - skjønt sistnevnte viste at han fremdeles kan trylle. Håper virkelig han finner frem formen fra ett par år tilbake !

Som på denne videoen -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et aar siden, var vi paa toppen av tabellen paa denne tiden hvis ikke jeg tar feil? Vi havnet paa tredje plass til slutt paa grunn av skader og andre omstendigheter.

Det burde kansje vaere en tankevekker for vaare "scousers" venner, med hensyn til kvaliteten paa deres prestasjoner, med eller uten Torres?

For aa stoette det Dere (Marius og ThorEH) sier, får vi Walcott, Rosicky, Fabregas og Eduardo tilbake, samt at formen til VP skjaerper seg litt, blir vi nok en helt annen proposisjon paa vaar parten enn det vi har vist frem til naa! PL tittelen er kansje tapt, men det skulle ikke undre meg om vi ender allikevel over Puddlene paa tabellen naar sesongen avsluttes! Det hadde vaert goey!

SLOWLY BUT SURELY! (Naa faar mine gode kompiser Villax og PRH hjerte stopp! :P)

Endret av Gamlingen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et aar siden, var vi paa toppen av tabellen paa denne tiden hvis ikke jeg tar feil? Vi havnet paa tredje plass til slutt paa grunn av skader og andre omstendigheter.

Det burde kansje vaere en tankevekker for vaare "scousers" venner, med hensyn til kvaliteten paa deres prestasjoner, med eller uten Torres?

For aa stoette det Dere (Marius og ThorEH) sier, får vi Walcott, Rosicky, Fabregas og Eduardo tilbake, samt at formen til VP skjaerper seg litt, blir vi nok en helt annen proposisjon paa vaar parten enn det vi har vist frem til naa! PL tittelen er kansje tapt, men det skulle ikke undre meg om vi ender allikevel over Puddlene paa tabellen naar sesongen avsluttes! Det hadde vaert goey!

SLOWLY BUT SURELY! (Naa faar mine gode kompiser Villax og PRH hjerte stopp! :D)

:lol: "skader og andre omstendigheter" var dommerne.De var så dårlig at min mormors hund nektet å spise på 14 dager. (så jeg la på meg 22,6kg) :lol: ------ skraller du gjennom denne posten ca et år tibake :P

Mulig dere ender forran oss når vi skal gjøre opp regnestykket men akkurat nå ser jeg en mulighet for pallplass og tilogmed GULL :P

SHURLEY BUT SLOWLY

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men akkurat nå ser jeg en mulighet for pallplass og tilogmed GULL :lol:

Det gjoerde vi ogsaa for ett aar tilbake!! :lol::D

EDIT: Ettersom jeg mistet ditt foerste poeng, maa jeg nok korrigere det og! At mormor's hunden ikke spiste skyldtes vel ikke Arsenal's prestasjon, men mer et lag som han hoerte navnet inn og ut hele dagen og som var paa fjerde plass til slutt. Hva pokker er naa navnet til dette lag?? Jeg kan ikke huske i farten!! :P

Endret av Gamlingen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spikern i kista nå som kapteinen vår Fabregas er ute i 3 mnd. Desverre så viktig for oss, siden han er en vesentlig del av spillet. Nå tror jeg det blir å kjempe hardt for en champion league plass neste år. Fader også, ikke spessiel artig julepresang.

Nå kommer vel dere poolere og sier dere har mangla Torres også men "no offence" mot han, så er nok Cech viktigere i vårt spill enn en møkkagod spiss.

Trist dag, nå kan man bare håpe at Diaby står frem og spiller som han kan på sitt aller beste stabilt (noe som nok er for mye å forlange, for ustabil).

Vi får håpe på ett Riise sjølmål eller to ala fjoråret, så kansje vi berger oss igjennom en runde til av den cupen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spikern i kista nå som kapteinen vår Fabregas er ute i 3 mnd. Desverre så viktig for oss, siden han er en vesentlig del av spillet. Nå tror jeg det blir å kjempe hardt for en champion league plass neste år. Fader også, ikke spessiel artig julepresang.

Nå kommer vel dere poolere og sier dere har mangla Torres også men "no offence" mot han, så er nok Cech viktigere i vårt spill enn en møkkagod spiss.

Trist dag, nå kan man bare håpe at Diaby står frem og spiller som han kan på sitt aller beste stabilt (noe som nok er for mye å forlange, for ustabil).

Vi får håpe på ett Riise sjølmål eller to ala fjoråret, så kansje vi berger oss igjennom en runde til av den cupen også.

No åpner jo snart overgangsvinduet igjen :) Rekna med dere kommer til å handle da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

It may still be in the cradle, but Arsenal and Bayern Munich are in talks for a swap deal than involves Niklas Bendtner heading to Bavaria in addition to a considerable sum of cash in exchange for Franck Ribery to be playing at the Emirates.

Leste også at Arsenal og Spurs vill by på Arshavin,Men er jo ein sentral midtbanespiller dere trenger no

når Fabregas er ute.Men hold dere vekke fra Alonso :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Penger til å handle har vi nok av. Imotsettning til enkelte andre :)

Wenger ble konfrontert med ryktene om: Arshavin og Tevez på pressekonferanse nå nylig og sa bare: No, no

Ribery hadde vært helt konge, da blir jeg glad... Men spørs vel. Alonso var det snakk om tidligere, tror ikke det blir tatt opp igjen... Men det også hadde vært en fin spiller og hatt!

Edit: Og at Bendtner er på vei vekk! Da er for min del litt av jula redda igjen! :)

Endret av Marius-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, om Cesc er ute i tre måneder gjenstår faktisk å se. Sun er ikke en spesielt etterrettelig kilde som kjent! :) Men naturligvis, denne type skader kan ta alt fra en uke til ett år å lege. Kanskje man ironisk nok kommer til å kjøpe han som taklet på Cesc skaden, Alonso, som erstatter nå i januar? :) Uansett må nojk Wenger opp med sjekkheftet nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.