Gå til innhold
Fiskersiden

Gunners - tråden


stein
 Share

Recommended Posts

Tja, om Cesc er ute i tre måneder gjenstår faktisk å se. Sun er ikke en spesielt etterrettelig kilde som kjent! :) Men naturligvis, denne type skader kan ta alt fra en uke til ett år å lege. Kanskje man ironisk nok kommer til å kjøpe han som taklet på Cesc skaden, Alonso, som erstatter nå i januar? ;) Uansett må nojk Wenger opp med sjekkheftet nå...

The S** er ingenting! :)

Synd for dere hvis det blir 3 mnd uten Cesc. Dere må ha inn en sentral midtbanemann i januar uansett. Alonso kan dere bare glemme!

Ser også at dere har vært linket opp mot Tevez, tror det hadde vært et genialt trekk av Wenger. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan jo håpe på Ramsey da - han er da ikke noe særlig yngre enn Fabregas var da han kom inn fra intet (for folk som ikke kjenner klubben) og tok PL med storm. Og det han har vist i Ligacupen og innhopp i PL viser at potensialet er stort, veldig stort !

Det er det vel ingen tvil om, men er jo en milevis forskjell fra å være "deltager" på midtbanen til å "eie" den. :wacko:

Uansett, en riktig god fotballjul til deg og dine, Thor.

Blir det Østlandsribbe? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan jo håpe på Ramsey da - han er da ikke noe særlig yngre enn Fabregas var da han kom inn fra intet (for folk som ikke kjenner klubben) og tok PL med storm. Og det han har vist i Ligacupen og innhopp i PL viser at potensialet er stort, veldig stort !

Du har helt rett ThorEH.. Ramsy og Vela (for susp. Adebayor). Liker godt de to, men en Ribery til jul hadde heller ikke vært dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde definitivt ikke takket nei til Ribery nei(så lenge vi hra mange skader), men liker bedre tanken på Arshavin (om man bare fåt lit vett inn i hodet på ham)

Dessuten så kan jeg ikke se hvorfor Ribery skal gå fra Bayern til ett "middelmådig" lag som Arsenal er pr.i dag - ikke ser jeg at vi har bruk for ham på sikt heller - når vi har tilbake Walcott og Rosicky.

Endret av ThorEH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde definitivt ikke takket nei til Ribery nei(så lenge vi hra mange skader), men liker bedre tanken på Arshavin (om man bare fåt lit vett inn i hodet på ham)

Dessuten så kan jeg ikke se hvorfor Ribery skal gå fra Bayern til ett "middelmådig" lag som Arsenal er pr.i dag - ikke ser jeg at vi har bruk for ham på sikt heller - når vi har tilbake Walcott og Rosicky.

..... men nettopp dette er vel problemet, Thor - at Wenger tenker slik. Hadde Arsenal hatt BREDDE i troppen, fylt opp med gode spillere, utenom førsteellveren - så hadde kanskje ligagullet vært innen rekkevidde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er selvsagt helt enig med deg at vi bør/burde hatt større bredde i stallen, men man kan ikke 5 landslagsspillere til å dekke 2 kantplasser - det fører bare til spillere som vil vekk og er sure...

Ellers så er det vel nå mer eller mindre bekreftet at skaden til Cesc er enda verre en antatt - og at han kan være ute i minst 4 måneder (delvis avrevet bakre korsbånd )

Endret av ThorEH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er selvsagt helt enig med deg at vi bør/burde hatt større bredde i stallen, men man kan ikke 5 landslagsspillere til å dekke 2 kantplasser - det fører bare til spillere som vil vekk og er sure...Ellers så er det vel nå mer eller mindre bekreftet at skaden til Cesc er enda verre en antatt - og at han kan være ute i minst 4 måneder (delvis avrevet bakre korsbånd )

Nå er det slik at spillere på dette nivået må tåle noen minutter på benken. Det laget som klarer å finne den rette kemien(over tid) blant 11spillere og oppover(20-25spillere) vinner over tid. Da mener jeg tillnermet to "staller".Til nå har manju klart det suverent best. Nedover i europa er det tilløp/over en stund til samme strategi(se feks barselona).Ansenesal er ett av lagene som er inne i en ovegangsperiode som alle lag kommmer til.

Ingen grunn til panikk.

Vi pooolere har vel ikke hatt en noenlunde styring siden kenny daglich takket for seg. Da så jeg slutten på en "ææææææææææææra " som var lang og smertfull :) Alle lag har sine perioder: måtte det bli pool de neste 20 år.

YNWA

Endret av villlax
Lenke til kommentar
Del på andre sider

****** er vel ett dekkende utrykk !

I dag ble dere r******, Thor.

Heldigvis for oss, så ble det poengdeling. Det er nok 4. plassen dere må sikte dere inn på nå, og med det spillet dere viser om dagen så tror jeg dere skal slite.....

Btw, ble vel nok et bevis på at "you'll never win the league with kids" og at Ramsey har litt å gå på før han er moden. :blush:

En god dag for oss, selv om mancsene (Cristina var heldig som unnslapp straff for etterslengen sin!) og Chel$ki tok full pott.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rævkjørt i 1 omgang - ja utvilsom, og det til de grader. I 2. omgang var det jevnt.

Så kampen sett under ett så er vel uavgjort ett greit resultat for oss - men ikke når vi leder 2-0, og egentlig har kontroll.

Straffen trenger vi vel egentlig ikke snakke om, den var vanskelig å avgjøre - noen ganger går det våre vei, denne gang ikke

Endret av ThorEH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rævkjørt i 1 omgang - ja utvilsom, og det til de grader. I 2. omgang var det jevnt.

Så kampen sett under ett så er vel uavgjort ett greit resultat for oss - men ikke når vi leder 2-0, og egentlig har kontroll.

Straffen trenger vi vel egentlig ikke snakke om, den var vanskelig å avgjøre - noen ganger går det våre vei, denne gang ikke

Så ikke hele kampen, så jeg skal ikke uttale meg om straffen.

Men den store mangelen dere har om dagen (i tillegg til en midtbane-dirigent) er kantspill!

En spiller som hadde passet perfekt hos dere er Ryan Babel, bare så synd at han vil bli for dyr. :hailfs:

(Hvis vi skulle solgt i det hele tatt). Han ville passet perfekt til AW's filosofi......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med den midlertidige 4. plassen.

Btw, merkelig stille fra Gooners-gjengen om dagen.... :angry2:

så er jo dere scousere til gjengjeld kanskje i overkant synlige.. skulle nesten tro dere allerede hadde vunnet gullet, og det er vel det dere tror også, etter reaksjonene å dømme...!? Er vi nødt til å minne om at hovmod står for fall..? ;):o

Og Arsenal er jo ikke gode nok. Vel vant man helt fortjent mot Pompey, men det blir for halvhjertet. Tydelig at man ikke helt tror på det man driver med. Og symptomatisk at man trengte en keepertabbe for å vinne. Det mest positive fra dagens kamp ut over de tre poengene var Velas innhopp, som gav bud om bedre tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så er jo dere scousere til gjengjeld kanskje i overkant synlige.. skulle nesten tro dere allerede hadde vunnet gullet, og det er vel det dere tror også, etter reaksjonene å dømme...!? Er vi nødt til å minne om at hovmod står for fall..? ;):o

Javel???

Vi har ikke vunnet noe som helst, kan heller ikke erindre at noen av oss har skrevet det. Men det er mulig at skrifttegnene oppfattes litt annerledes i Cockneyland. :angry2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke vunnet noe som helst, kan heller ikke erindre at noen av oss har skrevet det. Men det er mulig at skrifttegnene oppfattes litt annerledes i Cockneyland.

he he, dere prøver krampaktig å innbille dere selv og omgivelsene dette. Og selv om dere ikke har skrevet det svart på hvitt, man trenger ikke å lese noe som ligger tjukt uta på dere..! :D

Jeg har sagt det før; vi goonere er dårlige tapere, men vi er gode vinnere (synd at det skjer så sjlden! ;) ), i motsetning til dere...! ;):)

..og jeg kunne vel ha lagt til at ironi har dere aldri skjønt dere på...! ;)

Endret av piscator
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.