Gå til innhold
Fiskersiden

Gunners - tråden


stein
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

He he, ja de er i overkant "autistiske" (i betydningen ensporede), og klarer ikke å la være å prate om Liverpool i tide og utide, selv om helt uinteressante saker...

Oj oj oj! Rune, dette var rette ræva som feis!

Jeg vet hvem som er prototypen på "ensporet" (les: autistisk), ellers så kan vi ta en avstemning på neste kasselag. :)

Endret av PRH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som skjer er at vi er ubeseiret siste 8 kamper - men i motsetning til dere Poodle fans - så MÅ vi ikke skryte av hvert mål og seier :D

Slike svar minner meg om han som ikke fant kulepennen sin. Helt til kjerringen fortalte at hun hadde funnet termometeret. :D

Jo takk, vi er MYE verre enn dere ;):)

Endret av villlax
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj oj oj! Rune, dette var rette ræva som feis!

Jeg vet hvem som er prototypen på "ensporet" (les: autistisk), ellers så kan vi ta en avstemning på neste kasselag.

Som om dere har noen som helst definisjonsmakt i denne saken...! :D For øvrig ser jeg nå at jeg i midt forrige innlegg har prestert et smør på flesk uttrykk;

"og klarer ikke å la være å prate om Liverpool i tide og utide, selv om helt uinteressante saker..."

all den tid det meste angående Liverpool er rimelig uinteressant. :):D

Og jeg ensporet? Mine poster her på forumet om rimelig varierte temaer er vel et bevis på det motsatte. Og selv om vi har en egen gunners tråd for oss som forstår oss på fotball, forurenser vi ikke et fiskeforum i tide og utide med uvesentligheter, slik den alt for lange Liverpool tråden viser at dere gjør...! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inn her og prate piss når dere ikke klarer det hjemme selv? :) Var vel sikker på hjemmeseier, selv før kampen som dere pleier å være!

Neida, aldri sikker på seier mot blueshiten når kampen går på Anfield. :)

Men om 10 dager på Woodison derimot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arsenal har blitt smittet av Liverpool-syken, selv om årsakene er litt forskjellige. Mens Liverpool lider av angst sliter vel Arsenal mer med evnen...? :angry2::angry2:

Ha ha, makan!

Du som har fulgt Arsenal siden tidenes morgen, kan vel umulig ha glemt tiden før Wenger dukka opp????? :glare::blush::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et spørsmål: Arsjavin er han klar for Gunners eller er han ikke - noen som vet?

he he, godt spørsmål. Dette har jo vært den totale farse fra ende til annen. Det som vel er bekreftet er at de involverte klubber og spilleren er enige, og at papirene ble sendt til FA før fristen gikk ut i går. Men det betyr jo ikke at alt er i orden. Det skal vistnok være en pressekonferanse kl 13 norsk tid, men i denne saken ser det ikke ut til at man kan være sikker på noe som helst...! :angry2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting på Arsenal.com ennå...

Nei, det ryktes at det russiske fotballforbundet sendte sine papirer for sent til FA, slik at FA her har en nøtt å knekke, og at det arbeides på overtid for å finne ut hva man skal gjøre. Skal Arsenal straffes for feil andre strengt talt har gjort, eller burde Arsenal selv ta høyde for både treg saksgang og dårlig vær? De kan jo knapt skylde på dårlig tid, for de har hatt nok av tid for å få dette i havn innen fristen... Og generelt er det jo gjerne slik at det er den som søker som er ansvarlig for å holde fristen, også må ta ansvaret dersom uforutsette problemer skulle stikke kjepper i hjulene. Jeg er egentlig nokså pessimistisk per nu. Og uansett hvor god Arsjavin er; denne typen farser burde man klare å unngå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bekrefta nå. Ligger bilder ute av spilleren på arsenal.com og intervjuer. Så da var denne unødveninge sagaen over...

Gleder meg om 2 mnd. Da håper jeg å se denne midtbanen: Fabregas - Arsjavin - Nasri - Wallcott.... Med Rosisky som kommer innpå for en av de :)

Den tror jeg kan bite godt fra seg gitt! Håper iallefall!!

Endret av Marius-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.