Gå til innhold
Fiskersiden

Hva gjør du ikveld?


Spenolsen
 Share

Recommended Posts

Ingen som har ringt meg om noe som skjer, så sitter hjemme på PCen og drikker øl og hører musikk ;)

Skal på jobb imorgen uansett, så gjerne like greit...

Noen som gjør noe gøyalt? Selvsagt vil de som gjør noe gøyalt ikke sitter her på FS forumet, men jeje... :(

Endret av Spenolsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

koser meg med gullrekka på TV-2, Fs, hjemmelaget lasagne og muligens ett par små cognac etter middagen.. Helt vanlig fredagskveld mao.

Både lasagne og cognac hørtes meget innbydene ut!

btw bare jeg som synes det er bortkastet å bestille lasagne på restauranter? Alltid noen som gjør det, og får alltid like liten porsjon med fissen lasagne... Lasagne SKAL være hjemmelaget, that`s it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drar straks ut for å fiske, og det er jo gøy.

Når vi snakker hjemmelaget, så er det ikke snakk om noen pakkeløsning. Lager ostesaus og tomatsaus fra bunnen av. ;)

samme her!!! Prøv med masse gressløk i krydderblandingen, i tillegg til obligatorisk hvitløk, utrolig bra smak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drar straks ut for å fiske, og det er jo gøy.

Det er veldig gøy, men får meg ikke helt til å gå ut på kveldstid i den mørke tiden... har ingen å fiske med, og blir litt mørkredd aleine ;)

Min søsters,egne og naboens unger prøver dansematten (Playstation ) jeg kjøpte i dag !

Jeg gav fort opp :(

Ellers pizza og Idol !

Høres ut som en laaaaaang kveld for din del hahaha. Tror eg må bestille en pizza forresten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter først og fremst å surfer etter skater i gamle tråder på fora. Jeg er jo over middels interessert i fisk, og spesielt skater, og det er litt sånn at man lærer noe av hvert skatebilde man ser. Litt på siden så skriver jeg artikkel om moraen til bullfrog, det går litt trått siden verdensveven lokker meg bort fra LaTeX (filbehandlingsprogram). På siden av det, spiser jeg et nytt potetgull fra Kims, "naturchips" heter den, smaker nada nix forøvrig, bortkastede 20 kroner. Pleier egentlig ikke å sitte å drikke aleine foran FS, men idag falt jeg for fristelsen på bunnpris og kjøpte meg en stk nordlandspils, nam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter først og fremst å surfer etter skater i gamle tråder på fora. Jeg er jo over middels interessert i fisk, og spesielt skater, og det er litt sånn at man lærer noe av hvert skatebilde man ser. Litt på siden så skriver jeg artikkel om moraen til bullfrog, det går litt trått siden verdensveven lokker meg bort fra LaTeX (filbehandlingsprogram). På siden av det, spiser jeg et nytt potetgull fra Kims, "naturchips" heter den, smaker nada nix forøvrig, bortkastede 20 kroner. Pleier egentlig ikke å sitte å drikke aleine foran FS, men idag falt jeg for fristelsen på bunnpris og kjøpte meg en stk nordlandspils, nam.

Haha jeg har en lei tendens til å tilbringe en dag i uken med pils foran FS og andre forumer...og går IALLEFALL en sekspakning når jeg er igang! Har funnet ut jeg drikker litt mye for tiden, kanskje litt mye fritid :excl: Men må drikke hvis jeg ikke får fisk, eneste måten å slukke sorgene etter en blanketur på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært på jobb idag. Ungene har heller ikke vært på skolen. Dobbelt så sliten som etter en arbeidsdag...

Sitter med laptopen og drikker en pils mens jeg tørrpraten med fruen. Booket nettopp fisketider neste uke. Hm. Her også sett idol og spist Grandis. Jobb og etterpå drikke imorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig gøy, men får meg ikke helt til å gå ut på kveldstid i den mørke tiden... har ingen å fiske med, og blir litt mørkredd aleine

Er mørkeredd selv så trikset er å fiske på opplyste steder, eller sammen med noen.

Skulle jeg forville meg ut i mørket alene så holder jeg motet oppe med plystring og nynning mens jeg lyser rundt overalt med hodelykta. :)

Bortsett fra hver vår minihvitting ble det ikke fangst, men vi hadde noen run som jeg mistenker var pigghå og/eller skate.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.