Gå til innhold
Fiskersiden

fotball fotball fotball


pikewallis
 Share

Recommended Posts

nå er det bare fotballprat her inne. KIS og ThorEH finn dere et annet forum å diskuter det på. :)

Hva skal man med lagoppstillingen til Barca, er dere begge sykmeldt eller ?? ;)

Frem med noen fiskerapport mm, må få litt fiskefres her inne igjen. Kom on folkens !!!

Det er laketid,det er gjeddetid,hvafisker er det vel hele tiden, masse arter å fiske på. come on come on.

Come on feel the noice, girl rock you woice.................. come on , feel it ...........yeah yeah.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, med tanke på alle de meningsløse trådene du har hatt som ikke er fiskeraleterte Erik, så tar jeg ikke dette så tungt ;)

Fisk du som kan, så skal vi andre ta oss av fotballen..

PS: det går an å få programmer som sjekker engelsk rettskriving..

Endret av ThorEH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, med tanke på alle de meningsløse trådene du har hatt som ikke er fiskeraleterte Erik, så tar jeg ikke dette så tungt :)

Fisk du som kan, så skal vi andre ta oss av fotballen..

PS: det går an å få programmer som sjekker engelsk rettskriving..

Dette er jeg svært uenig i, kan ikke se en tråd jeg har starten som ikke har hatt en form for verdi. ;)

Men du derimot med knelerbilder, oppfølgingstråd med avrevet korsbånd mm ja gud vet hva.

Og nå lagoppstillingen til Barca og linediskusjoner i en annonsørtråd, gud å kjedlig hehehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verdi for hvem Erik, det er spørsmålet...

Med tanke på treffene og tilbakemeldingene på trådene, så er det mye som tyder på at de har verdi ?

Hvordan kan du bestemme hvilke tråder som har mer verdi enn andre ? Hvordan kan du avgjøre at dine tråder har mer verdi enn mine eller KIS sine ? Stemmer du FrP ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp,nesten like ille som alle bildene av Fetsundbrua som ble lagt ut her for ett års tid siden ;):)

Nei nå gir meg meg ende over, de bildene var knallbra og det er snart på tide å dele med seg av flere bilder av denne brua. Vil tro mange sitrer av spenning på hvordan den fremstår høsten 2007. :D:lol:

Verdi for hvem Erik, det er spørsmålet...

Med tanke på treffene og tilbakemeldingene på trådene, så er det mye som tyder på at de har verdi ?

Hvordan kan du bestemme hvilke tråder som har mer verdi enn andre ? Hvordan kan du avgjøre at dine tråder har mer verdi enn mine eller KIS sine ? Stemmer du FrP ?

For meg som blir glad for lite så er en lest tråd og kanskje en tilbakemelingen på tråden nok for meg.

Hvordan kan jeg bestemme hva som har verdi for andre eller ikke ?? Du kan i hverfall ikke bestmme for meg hva jeg skal bestemme heheheh. Så enkelt er det jo.

Stemmer AP da jeg tenker mer på andres velvære en min egen.............. :lol::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg jeg Erik, folk fisker for lite. Hadde det ikke vært for at eksamen nærmer seg styggfort for min del, hadde jeg vært ute hver dag. Det plager meg ikke at folk legger ut knelerbilder og lagoppstillinger (testforumet har jo sin egen sjarm), men det er fangstrapporter som er forumets høydare, og flere burde laget dette, noe som kanskje betyr at fler burde komme seg over dørstokken.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg jeg Erik, folk fisker for lite. Hadde det ikke vært for at eksamen nærmer seg styggfort for min del, hadde jeg vært ute hver dag. Det plager meg ikke at folk legger ut knelerbilder og lagoppstillinger (testforumet har jo sin egen sjarm), men det er fangstrapporter som er forumets høydare, og flere burde laget dette, noe som kanskje betyr at fler burde komme seg over dørstokken.

:angry2:

Bare vent til du sitter der som stip sjøl du, ungjævel! ;)

Tar imidlertid selvkritikk for å ha vært litt slapp på rapportering i år, skal få med alt i årsrapporten om et par mnd, greit at det er litt tidligere ikke publisert materiale der vel?

Forøvrig er fotball det viktigste i verden, IMHO.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller fotball selv, og er heldigvis av den oppfatningen at fotball er noe av det MINST viktige i verden. Men artig å spille og ok å se på.

Ser frem til den årsrapporten ja. Tipper du setter vrek i best mulig utbytte på færrest mulig fisketimer i den rapporten :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller fotball selv, og er heldigvis av den oppfatningen at fotball er noe av det MINST viktige i verden. Men artig å spille og ok å se på.

Mer korrekt; "av alle de ubetydlige tingene her i verden, er fotball den viktigste". :P:blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer korrekt; "av alle de ubetydlige tingene her i verden, er fotball den viktigste". :P:blush:

Det var det jo den forrige paven som sa. Bill Shanklys versjon var jo at fotball ikke er et spill på liv og død, det er mye viktigere enn som så.... :blush: for øvrig har jeg - på tross av hva man kanskje kan få inntrykk av ved å lese mine innlegg her - blitt noe mer avslappet i forhold til fotball de senere årene. Følger ikke like mye med, og er vel blitt litt mindre fotball-autist. Og selv om jeg lever meg inn i fotballen der og da, og ikke minst, gleder meg stort over Arsenals vakre spill og gode resultater, så blir ikke helga HELT ødelagt dersom de skulle ryke på et tap. (Men gud forby, man kan da ikke rote seg bort mot Pool...? :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok meg den frihet å lete opp et par Walmann tråder::P

https://www.fiskersiden.no/forum/index.php?...topic=25182&hl=

https://www.fiskersiden.no/forum/index.php?...topic=21224&hl=

Mens jeg letet etter disse så fant jeg iallefall 20 tråder med dagens /helgens ord. Ikke for at de ikke har verdi, men det er iallefall ikke fiskerelatert.

:blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Problemet" er vel ikke at det skrives om fotball - det er vel heller det at det ikke skrives flere fangstrapporter rundt på forumet? Da blir fotballen plutselig så mye mere tydelig. :)

Veldig enig i dette. Hva kan grunnen være til att det er relativt få fiskerapporter for tiden?

- Er det ingen som fisker lenger?

- Er nivået på rapportene og fangstene så høye, att vi vanlige folk ikke gidder å legge ut rapport fra en helt ordinær fisketur?

- Eller kan det rett og slett være att vi liker bedre å krangle enn å være venner nå om høsten?

Eller er det andre grunner. Eg er selv veldig glad i å lese fiskerapporter, selv om fangstene ikke er det helt store. Tipper selv att eg legger ut rapport fra i underkant av 10 prosent av turene mine, så eg er vel ikke den rette til å klage.. ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper jeg legger ut rapport fra 95% av turene mine, og har vel enda ikke opplevd at noen har klaget. Noen syns helt sikkert at mange av rapportene er "unødvendige" men sålenge det er noen som synes det er interessant legger jeg ut. Om enn bare en blankerapport emd et bilde av dagens vær eller fiskeplass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del skriver rapport fra de turene jeg føler jeg har noe å rapportere fra. Blir sjelden jeg gidder skrive om blanketurer, da skal det være noe ekstra spesielt ved turen. Ellers kunne jeg og tenkt meg flere rapporter her på forumet. Har blitt me politikk og fotball i det siste...

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok meg den frihet å lete opp et par Walmann tråder: ;)

https://www.fiskersiden.no/forum/index.php?...topic=25182&hl=

https://www.fiskersiden.no/forum/index.php?...topic=21224&hl=

Mens jeg letet etter disse så fant jeg iallefall 20 tråder med dagens /helgens ord. Ikke for at de ikke har verdi, men det er iallefall ikke fiskerelatert.

;)

Her må det være noen som har logget seg inn som meg, jeg kan ikke gå god for denne forsøplingen av forumet.

:lol::)

Vi er vel inne i en tid der det nesten bare er gjeddefiskere og havfiskere som fisker, noen ørretfiskere finnes det vel, men de er vel ikke så mange nå. Noen lakemeitere er i ferd med å strekke litt på beina, men noen stort lakerush er det vel ikke enda. Når det gjelder våre karpefisker så er vel den sesongen også på hel (uten at jeg vet det 100%).Laksefiske i dag er vel synonymt med Drammenselva, er vel ingen andre steder det fiskes nå, i elv ?

Det er vel mange som sitter å pusser på de gamle lyskrokene og pimplene slik at de er klare når lokket legger seg på. Balansepilkene som skal gi den ultimate abborlykke finnes frem.

For min egendel så får jeg håpe at isen lar vente på seg slik at man får brukt tiden på gjedde å lake utover høsten/vinteren og da i åpent vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.