Gå til innhold
Fiskersiden

Landstreffet 2005 - DISKUSJON


Remy
 Share

Recommended Posts

Er litt dumt det med på melding av de forskjelige aktivitetene så tidelig.er jo ikke helt sikker på hva jeg vil fiske ennå.og når jeg da får meket meg over fjeldet så er alt fuldt.litt kipt i grunnen.. men gleder meg voldsomt til og få noen nye arter og bli kjendt med noen nye fiskere.. stå på.....!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 332
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vi må heller ikke glemme muligheten av å fiske rundt "på egenhånd". Fiskeplasser er i kortere eller lengre gangavstand, kortere bilturer åpner nye muligheter og det går faktisk an å bli kjørt ut på holmer og skjær med båt også. Så det er egentlig ikke "kjørt" om du ikke får meldt deg på de mere organiserte turene.

Men sånn som det ser ut akkurat nå er jo båtturene mest populære.

En annen mulighet er vel at noen rundt omkring kan "hoste opp" noen flere båter etterhvert hvis det er behov for flere?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest caddis

sitat:Opprinnelig postet av Laksefiskern

Vi må heller ikke glemme muligheten av å fiske rundt "på egenhånd". Fiskeplasser er i kortere eller lengre gangavstand, kortere bilturer åpner nye muligheter og det går faktisk an å bli kjørt ut på holmer og skjær med båt også. Så det er egentlig ikke "kjørt" om du ikke får meldt deg på de mere organiserte turene.

Men sånn som det ser ut akkurat nå er jo båtturene mest populære.

En annen mulighet er vel at noen rundt omkring kan "hoste opp" noen flere båter etterhvert hvis det er behov for flere?!

Hvis det viser seg at visse ting er mer populære en andre, så kommer jeg/vi til å gjøre alt som skal til få å dekke behovet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulighetene på meitesiden er uendelige. Tenkte jeg skulle lage en liten rundspørring og lage opplegget litt "brukerstyrt". Jeg kan lage noen alternativer og så stemmer vi over dem når det nærmer seg.Har vel en 10-15 mulige alternativer innfor 1 times kjøring fra leiren klar i hue.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest caddis

Litt om artsmangfoldet i Øyern.

Gjedde

Abbor

Gjørs

Hork

Steinsmett

Lake

Ål

Ørret

Røye

Sik

Harr

Krøkle

Elveniøye

Bekkeniøye

Trepigget Stingsild

Nipigget stingsild

Stam

Vederbuk

Gullbust

Flire

Brasme

Mort

Laue

Asp

Karuss

Ørekyte

Må vel friste alle artsfriker[ :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest caddis

TEH vil vel være et godt alternativ.

Fisket i Nitelva vil nok være noe enklere etter som Øyern er enormt stor.

Det kommer også til å være beskrivelse av alternative vann for de som ønsker å utforske litt på egenhånd.[ :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tro at det blir mer verdifullt for deg å henge med André i Nitelva enn Thor i Øyern om du skal ha Arter! Ikke det at Thor er noen dårlig fisker, men André kjenner vel Nitelva bedre enn de fleste. Tror jeg vet hvilket kort jeg ville satset på. Man trenger ikke sitte på samme stedet og fiske, men bruk André grundig som en mentro og guide. Hvor får jeg Asp, hva fisker jeg etter hork med, hvor er det best for brasme, er det muligheter for å få stam, buk, hvor og hvordan?? U see? Dette kan denne mannen! Man må melde seg på uansett, så han har en viss forutsetning på hvor mange det kommer og hvordan han legger opp dagene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.