Gå til innhold
Fiskersiden

Ny stor havål....


Karl Inge S
 Share

Recommended Posts

  • Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

'Ja tenkte det samme, det bildet viser godt hvor massive de er :glare:

Er ingen fotograf, men føler faktisk at jeg hadde et lyst øyeblikk når det bildet ble tatt.

Fikk Ståle til å legge neven ved siden av for å gi en referanse, det gjorde utslaget. Bilde av "kun" fisken blir liksom ikke helt det samme.

Mvh

Arild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom nettopp fra moljå nå, planen var jo å tilbringe noen timer utover natta, men NEI, der lå en alt for stor tråler og okuperte heila moljå :glare:

Får ta turen ved en senere anledning, likte ikke dette, jeg var jo hos Baardsen og handla inn kroker, noe tykk mono og litt "smågodt" tidligere i dag.

Da var jeg klar som et egg, i tillegg fortalte Frode om Ståle's siste stikk innen havål,....så ligger det en stor gammel tråler fra Kopervik og "stjeler" hele fiskeplassen :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk alle sammen :D

Jeg fikk cd med film og bilder av ArildH i kveld, og skal se om jeg ikke får redigert bort kontrollveiingen (som ble gjort etter gattet) og lagt ut en snutt om ikke så lenge.

Bare lurer er det så lurt..... At du aldri lærer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ståle! Gratulerer så mye med fangsten..! Hilsen alle oss i Eukanuba ... Godt å se at jakkene våre blir brukt til noe fornuftig.. :angry2:

Takker så meget!

Men Karl Inge har nok rett; den jakken gikk i søppelet etterpå. Regner med at det betyr at det ligger en ny på pallen til meg neste uke :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.