Gå til innhold
Fiskersiden

Gi din støtte - Saltstraumen for alle!


LasseB
 Share

Recommended Posts

  • 2 months later...

Og her ser vi resultatet av underskriftskampanjen.

Og med det vil jeg herved takke Bodø kommune for at drømmen om et naturlig og fritt Saltstraumen, brast så det sang. Takk så jævlig mye.

Tusen takk til alle som har vært med på underskriftskampanjen - kjempebra respons!

Endret av LasseB
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StadJon

Og her ser vi resultatet av underskriftskampanjen.

Og med det vil jeg herved takke Bodø kommune for at drømmen om et naturlig og fritt Saltstraumen, brast så det sang. Takk så jævlig mye.

Tusen takk til alle som har vært med på underskriftskampanjen - kjempebra respons!

Forundrer meg ikke så mye, penger i kassa blir foretrukket fremfor det å bevare en naturperle. Det er nitrist å se at dette skjer. Jeg har aldri vært ved Saltstraumen men har egentlig ikke lyst til å se bilder før og etter dette. Da blir jeg sikkert bare deppa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forundrer meg ikke så mye, penger i kassa blir foretrukket fremfor det å bevare en naturperle. Det er nitrist å se at dette skjer. Jeg har aldri vært ved Saltstraumen men har egentlig ikke lyst til å se bilder før og etter dette. Da blir jeg sikkert bare deppa.

:):):D:o:angry2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må ærlig innrømme at det ikke frister like mye å reise til Saltstraumen i år, etter dette. At Bodø kommune skal være så forbanna fattig at de må ta i bruk bygging i en fantastisk naturperle for å få inn noen kroner, er helt ubegripelig. Jeg er lei meg, og dypt skuffa over at innsatsen ikke ga resultater. Jeg regner med at dette bare er begynnelsen på total destruksjon av Saltstraumen. Fra nå av blir det vel kun de rikeste som kan fiske i Saltstraumen.

Jeg veit jeg sikkert bare prater piss, men jeg er så UTROLIG FORBANNA!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann,Så jo ikke det jeg :(

Får gjøre en deal med lokalhelt som har tilgang til dynamit isteden da :D

Hadde vært moro med en tur dit ja Haien,bare få kjøpt en grom bil først he he.

Endret av L K
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StadJon

Men hvordan blir det her med tanke på frisoner langs fjæra osv, hvis disse leilighetene skal ligge helt nedtil vannet?

Det er enormt provoserende, og det rare er at det ofte virker som om kommuner har en tilbøylighet til å legge ting til vakre steder, koste hva det koste vil. Her blir naturen satt til side til fordel for penger og det er så utrolig trist at et sånt sted, av alle, blir en ramme for nye inntektsmåter.

Noen som vil tippe pris pr. leilighet her? :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Her må man jo ta det som en selvfølge at Miljøverndeptet griper inn. De har da gjort det i mindre graverende tilfeller enn dette. Dette er jo snakk om et område som er vurdert verdt UNESCOs liste, tross alt. Maken til jappevedtak. :)

Edit; Alle lykkeønskninger videre til Ole-Peer Gullhav. STÅ PÅ. Dette vinner dere til slutt.

Endret av Bad2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...

Sjeldent at dep. viser baller i slike saker, og det kunne med fordel gjøres oftere når korrupte kommunepolitikere gir etter for eiendomsutviklere. Byggesaker burde i større grad bestemmes sentralt. Det er ikke lett å stå i mot når små kommuners største skattebetalere vil noe.

En viktig seier for norsk naturs fremtid! :mellow:, og satser på at diverse lokalpolitikere blir bytta ved neste valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.