Gå til innhold
Fiskersiden

Mega-Laks klubben


Gamlingen
 Share

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Da er det paa tide aa oenske alle SKITT FISKE og vi faar haape at det blir mange nye medlemmer som kommer inn i klubben iaar!!!

KIS, ingenting under GUL for Deg!!!! Foerste skritt tok Du ifjor, iaar blir det den Store!!! ja jeg vet, Du maa vente litt til men det kommer nok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det paa tide aa oenske alle SKITT FISKE og vi faar haape at det blir mange nye medlemmer som kommer inn i klubben iaar!!!

KIS, ingenting under GUL for Deg!!!! Foerste skritt tok Du ifjor, iaar blir det den Store!!! ja jeg vet, Du maa vente litt til men det kommer nok :glare:

Tusen takk for gode ønsker Har vært å sett på elven i dag Mange glade fjes å se Selv reiste jeg opp til et ferskvann med fin ørret etterpå visitten av elva Fisket med ANDERS DUPPEN og grov litt mark Fangstresultat 14 ørretter derav 3 på over 0.5 kg Fint vær og koste meg Så om sjøørretten er fredet fins arten i fersk vann . Men i morgen er jeg på plass i elven Hilsen slukfiskeren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Tusen takk for gode ønsker Har vært å sett på elven i dag Mange glade fjes å se Selv reiste jeg opp til et ferskvann med fin ørret etterpå visitten av elva Fisket med ANDERS DUPPEN og grov litt mark Fangstresultat 14 ørretter derav 3 på over 0.5 kg Fint vær og koste meg Så om sjøørretten er fredet fins arten i fersk vann . Men i morgen er jeg på plass i elven Hilsen slukfiskeren

Blir dessverre ikke noe medlemsskap på deg i år gamle gubbe. Mine skarpe øyne har nok observert iflg. børsen at du står inne for 8 laks på Nedre Løberg (Gaula) i år.

8 laks er bra, men med et snitt på 1,1 kg. Hm, vi må nok litt høyere opp hvis du skal inn i varmen :)

Men hvor i huleste var du i juni, når storlaksen gikk ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir dessverre ikke noe medlemsskap på deg i år gamle gubbe. Mine skarpe øyne har nok observert iflg. børsen at du står inne for 8 laks på Nedre Løberg (Gaula) i år.

8 laks er bra, men med et snitt på 1,1 kg. Hm, vi må nok litt høyere opp hvis du skal inn i varmen laugh.gif

Men hvor i huleste var du i juni, når storlaksen gikk ?

Ja, ja Silver, vi som hadde tenkt aa tjene masse penger paa nye medlemskaper iaar!! Det ble bare et nytt medlem, men 16,5kgs og Guld, og i tillegg vaart foerste Danske medlem! Det er bra! Vi faar slappe av til neste Mai-Juni og lese dine spennende innlegg i mellom tiden! laugh.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo røpe at vi har en meget het kandidat til klubben vår. 18,5 kg. tatt på flue/dupp (juni,2009) er ikke til å kimse av. Hvilken elv/hvilket vald kan jeg dessverre ikke si, noen publisitet ang. dette ville fiskeren ikke røpe (enda). Vet jo hvordan det er når man tar en bamse, kanskje valdet blir nedringt neste år, av oppbydere :P Så det er forståelig. Storfiskeren er faktisk medlem her inne på FS, så vi får vel rekke ut en stor grattis til ham for et høyst uoffisielt medlemsskap :D Så får vi bare håpe at han legger ut noen bilder av den svære bamsen sin engang utpå vinteren :) Men jeg har ihvertfall sikret meg noen fine bilder av den vakre laksen.

Ja så må vi ikke glemme Jørgen fra Danmark da. Han fikk ett stykk logo av Silver (med obligatorisk skål som seg hør og bør), som ble sydd på capsen i all hast til neste fiskedag. Han som fikk en på 16kg. i juni der jeg fisker. Så nå går 1% av fiskerne på valdet mitt med riktig logo på capsen :lol:

Endret av sølvreven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jo blitt tatt mange bamser i år rundt om det ganske land,så det kommer nok noen nye tror jeg :)

når de får nyss om denne flotte klubb, :)

ellers så var jeg ganske sikker på at jeg ville rykke opp i klubben i år, men nei da må nok vente til neste år igjen

men planen er klar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jo blitt tatt mange bamser i år rundt om det ganske land,så det kommer nok noen nye tror jeg :P

når de får nyss om denne flotte klubb, :)

ellers så var jeg ganske sikker på at jeg ville rykke opp i klubben i år, men nei da må nok vente til neste år igjen

men planen er klar :)

Da er vi minst to med skumle planer for neste sesong. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nok tenkt å melde meg på den 20-kilos grensa sjøl, får bare håpe den tar mens elva holder seg under 7 grader. Så kanskje jeg slipper å gå ufør for at halve underarma er blitt avsvidd :) Er blitt så lei disse små Megalaksene nå, at jeg blir helt kvalm :) Er jo ikke noe futt i dem jo !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.