Gå til innhold
Fiskersiden

Hvor har de blitt av?


Tequila
 Share

Recommended Posts

  • Svar 114
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg er her jeg (Frisch) - men det er jo ikke til å legge under en stol at forumet har tapt seg noe voldsomt de siste mnd m.t.p aktivitet og interessante innlegg. Satser på at ting tar seg opp etterhvert.... Foto og fotball-fora finnes det så mange av - så kanskje det er derfor det er litt tomt her om dagen... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

el-nico er her!! el-nico har aldri forlatt dere!

Men det har vært mye jobb og justeringer ihht skolestart, SFO, barnehage og en arbeidende samboer.

Jeg er her!!!

Jeg skal aldri forsvinne!!

Takk Gud for det! :wub:

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cral er Site Admin på et annet forum. Ikke fullt så aktiv som tidligere, har vel annet å holde på med da. :wub:

Jeg er her jeg (Frisch) - men det er jo ikke til å legge under en stol at forumet har tapt seg noe voldsomt de siste mnd m.t.p aktivitet og interessante innlegg.

De trolig beste ørretrapportene er havnet på lukket forum. Er Fiskersidens Forum blitt for stort - på godt og vondt ?

Endret av geirm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har slutta å fiske, alt for mange skuffelser det siste året, både fiskemessig og personmessig.

derfor er jeg bare inne å sjekker en gang i mellom.

Leit å høre.

Savner rapportene dine :)

https://www.fiskersiden.no/forum/index.php?...topic=20381&hl=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har slutta å fiske, alt for mange skuffelser det siste året, både fiskemessig og personmessig.

derfor er jeg bare inne å sjekker en gang i mellom.

Det var synd å høre. Savner rapportene og du virker som en kjernekar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Ser til min store overaskelse at jeg er savnet på dette forumet. Jeg har vært inne og lest jevnlig på dette forumet. Men ser at ting ikke har forandret seg stort, kanskje ikke i det hele tatt siden jeg var fast bruker her. Mange mener at det ahr tapt seg. kanskje, men det er jo kanskje ikke så rart. er jo begrenset hva en kan skrive om fiske...

Selv "forlot" jeg forumet da jeg følte meg uønsket av noen brukere. Følte også at moderatorene ikke ordnet opp slik de burde, og da var valget lett. Dette syntes jeg selvsagt var leit, men livet går videre fordet. Jeg ser at tråden min og binding av laksefluer har dødd ut. Dette er ikke bra folkens! kanskje jeg må komme innom igjen og ordne opp..

Ellers har fiskeinteressen min dabbet litt av. Delvis fordi jakt har tatt veldig over, men også litt fordi at det var en veldig dårlig laksesesong. men jeg har hatt noen veldig fine turer året som gikk sammen med mine flotte fiskekompiser som bruker forumet; Wiggy,ken,jamolund,frodeh ,asmundaa mfl.. desverre fikk jeg ikke fisket med evenA og helgeS, dette håper jeg tar seg opp til neste sesong!

Ønsker dere alle et godt nyttår og at store og at det blir mange store rugger på land!

Mvh ErikR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv "forlot" jeg forumet da jeg følte meg uønsket av noen brukere. Følte også at moderatorene ikke ordnet opp slik de burde, og da var valget lett. Dette syntes jeg selvsagt var leit, men livet går videre fordet. Jeg ser at tråden min og binding av laksefluer har dødd ut. Dette er ikke bra folkens! kanskje jeg må komme innom igjen og ordne opp..

Det syns jeg du skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv "forlot" jeg forumet da jeg følte meg uønsket av noen brukere. Følte også at moderatorene ikke ordnet opp slik de burde, og da var valget lett.

kan ikke skjønne at du var uønsket.. at man ikke er enige med alle andre forumbrukere er en ting - uønsket er noe helt annet. Jeg kan vel med hånden på hjertet si at det en og annen forumbruker her inne som jeg langt fra er enig med, og de noke ikke er de første som blir invitert hjem til meg på rusbrus og småkaker - men derifra er det langt fra å påstå at de er uønsket på forumet :lol: Det er jo det som gjør det litt interresant å frekventere diverse forum - tenk hvor kjedelige diverse diskusjoner hadde vært om alle var enige ? Nei takke meg til litt krangling om ulv og sau i ny og ne :lol:

Men hva skal en mod gjøre ? Utestenge det andre medlemmet ?

Endret av ThorEH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg husker godt våre ulvedebatter. Kanskje ikke så lurt å ta den debatten nå som jeg er en av jaktlederne for ulvejaktlaget i hjembygda..:lol:

Ellers skjønner jeg hva du mener Thor. det er ikke lett å være moderator og det vil alltid være noen som blir misfornøyde med ting. men uansett, så står jeg ved lag for at jeg forlot FS. tror det var lurt å ta en pause og heller skrive på andre fora der en kunne bidra med noe..Er jo fluebinding/fluefiske som jeg har mitt store kunnskapsfelt og der har skjedd latterlig lite på her inne, så har egentlig ikke følt for å svare på noe heller egentlig..

Generellt synes jeg at moderatorene gjør en god jobb. Vil spesiellt fremheve Espen og karl inge som folkelige.

Så tiden vil vise om jeg stikker innom her igjen, eller dette er siste gangen jeg skriver noe...

Mvh ErikR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.