Gå til innhold
Fiskersiden

Hvor har de blitt av?


Tequila
 Share

Recommended Posts

  • Svar 114
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

JansenH var jeg senest i kontakt med før helga... han jobber og jobber.. og tar litt bilder. Og fisker ett par ganger i året ifølge ham selv

Du får prøve å overtale han om å begynne å fiske igjen, og ikke minst begynne å bruke FS igjen. En trivelig kar med mye kunnskap, og en stor forkjærlighet for flatfisk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg ikke står på savnet lista så har jeg ikke vært noe aktiv (tidligere fiskefritid.no)

Når butikken gikk under fikk jeg nok av alt rundt fiske, til og med forumene, fikk en ny interesse.... VW boble, som også hadde et bra forum:)

Nå har jeg fått ting på avstand og jeg kjenner at det begynner å rykke litt i fiskelysten, så hvem vet???

Anbefaler ingen å starte selv med hobbyen på fulltid, du kan fort bli dritt lei!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JansenH er absolutt en trivelg mann ja, traff ham en gang i Stavanger og fisket med ham, noe som resulterte i av vi ble svangre...... med planer om et surftreff, noe som vel på en måte var begynnelsen på vestlandstreffet.

Ellers er det et par med nye nick på listen, noen av de er innom jevnlig og burde således ikke være "savnet" i det hele tatt :) og noen har nok sluttet å bruke FS av forskjellige grunner.

Noen av dem vet jeg kommer tilbake, andre kommer nok aldri tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lever i beste velgående.

Mye å gjøre om dagen ja.

Kona skal "kalve" snart.

FS har også blitt litt kjedelig men det går vel over...

Fram til da....NYT "ferien"...gubbjævlar!

MUAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.