Gå til innhold
Fiskersiden

Det blir gjeddefestival


 Share

Recommended Posts

I utgangspunktet avlyst pga fyll. Det sementerer vel bare den gjengse oppfatningen av deltagerene det...... :)

Personlig kan jeg ikke se noen motsetning mellom fyll og ansvarsfølelse for fiskebestander, men at sistnevnte følger førstnevnte er vel også heller tvilsomt.

Informasjon om hvordan beskatning påvirker størrelsesfordelingen i gjeddebestander er offentlig tilgjengelig både på dette forumet og ellers på nett, men vil man ikke vite så vil man ikke vite. Det er tryggest å stole på far sin, som stolte på far sin og far hans igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit at tidligere ble i alle fall mye av fisken kastet.

Hm. Hva med å tipse noen komandosoldater fra velkjente dyrevernorganisasjoner ? Da mener jeg ikke kun denne festivalen, men også alle andre festivaler der det vises lite respekt for levende vesener som jo fisken er.

Om behandlingen under og etter konkurransene og hva man gjør med fangsten ikke viser respekt til dyrelivet, bør være nok bevis for å tenne " lunta "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Hva med å tipse noen komandosoldater fra velkjente dyrevernorganisasjoner ? Da mener jeg ikke kun denne festivalen, men også alle andre festivaler der det vises lite respekt for levende vesener som jo fisken er.

Om behandlingen under og etter konkurransene og hva man gjør med fangsten ikke viser respekt til dyrelivet, bør være nok bevis for å tenne " lunta "

Hehe, ja

Men C&R faller vel heller ikke i god jord hos disse organisasjonene? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.