Gå til innhold
Fiskersiden

Hva er det vondeste du har opplevd?


Pingvin
 Share

Recommended Posts

  • Svar 148
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Menn som steriliserer seg har allerede gitt bort ballene til kjerringa - så kan ikke akkurat se behovet med å doble innsatsen på den måten

Sa han der han satt, singel og bitter med torkyen på ene siden av hodeputa og spenolen på andre :)

Sterilisering er det første jeg skal gjøre når jeg er ferdig med å føre slekta videre... ellers så kan jeg risikere å ende opp som Hunter, med 3 småbarn til i en alder av 50+

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa han der han satt, singel og bitter med torkyen på ene siden av hodeputa og spenolen på andre :)

Sterilisering er det første jeg skal gjøre når jeg er ferdig med å føre slekta videre... ellers så kan jeg risikere å ende opp som Hunter, med 3 småbarn til i en alder av 50+

gummi? piller? p-sprøyte? spiral?

Finnes bedre alternativer ass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gummi? piller? p-sprøyte? spiral?

Finnes bedre alternativer ass

Does it? Er vel nær 100% safe og den håndfullen jeg kjenner som har utført har ikke hatt så mye som antydning til smerte. Det er selvsagt bare skrekkeksemplene du hører om, med de som hovner opp til middels vannmelonstørrelse osv osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den håndfullen jeg kjenner som har utført har ikke hatt så mye som antydning til smerte

Kan vel nevne at jeg har noen kjenninger og som har vært og fått utført snittet, til full tilfredstillelse :)

Å kreve at kona f.eks går på p-piller til hun er ferdig med overgangsalderen er ikke annet en ufint, og ikke minst usunt !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bumpetti bump

Må bare spørre, hvorfor i helvete gjorde dere det? Eller var det ufrivillig? :)

Bursdagsgave til meg selv. Har en sønn og er fornøyd med det... Tryggere, sikrere og mindre stress. Slipper å tenke på prevansjon der og da.... Ikke alle jenter som f.eks kan gå på pilla, dessuten kan det fort skje noe galt selv om ho går på den...

Angrer ikke et eneste sekund på at jeg gjorde det....

Does it? Er vel nær 100% safe og den håndfullen jeg kjenner som har utført har ikke hatt så mye som antydning til smerte. Det er selvsagt bare skrekkeksemplene du hører om, med de som hovner opp til middels vannmelonstørrelse osv osv...

Som sagt tidligere i tråden, var jeg på fisketur rett etterpå. Riktignok måtte jeg ned å sy litt ekstrasøm, men det var min egen feil.. :blink: Turde ikke fortelle ho som gjorde inngrepet hvorfor familiekvelden hennes ble ødelagt.... Men selv det gjorde ikke vondt, det bare blødde....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i mine øyne leder du soleklart..

Kan jeg spørre hvordan i alle dager du ble skutt i leggen?

Tja det ene ledet til det andre kan man vel si, gjorde hvertfall uvirkelig vondt å få planta den kula midt i skinnleggen. Heldigvis ikke av det groveste kaliberet.

Endret av westside
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa han der han satt, singel og bitter med torkyen på ene siden av hodeputa og spenolen på andre :)

Sterilisering er det første jeg skal gjøre når jeg er ferdig med å føre slekta videre... ellers så kan jeg risikere å ende opp som Hunter, med 3 småbarn til i en alder av 50+

Singel, lykkelig, barn, og sex som ikke inkluderer luretriks som "la det gå inni - det er trygt"

For du vet Thor - det er bare når man har kjedelig sex at det blir barn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa han der han satt, singel og bitter med torkyen på ene siden av hodeputa og spenolen på andre :)

Sterilisering er det første jeg skal gjøre når jeg er ferdig med å føre slekta videre... ellers så kan jeg risikere å ende opp som Hunter, med 3 småbarn til i en alder av 50+

med den tonen der så er du sikkert 50+ før du får deg noe som kan føre til barn.....dumdidum :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med den tonen der så er du sikkert 50+ før du får deg noe som kan føre til barn.....dumdidum :)

Pussig (og skremmende) nok skal Thor ha avkom i løpet av sommeren... :)

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med den tonen der så er du sikkert 50+ før du får deg noe som kan føre til barn.....

AtleM - BUUUUUUUUUUUUUUURN !!!

Som Oz sier, så skal jeg ha barn til sommeren - og selv om jeg i følge deg har "den tonen" så har jeg hatt samme samboer siste 10 år - flax at jeg er så vakker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm tror nok det er en annen tone i hjemmet da siden det er fullklaff...men man gratulerer grinebiteren iallefall! :):P

AtleM - BUUUUUUUUUUUUUUURN !!!

Som Oz sier, så skal jeg ha barn til sommeren - og selv om jeg i følge deg har "den tonen" så har jeg hatt samme samboer siste 10 år - flax at jeg er så vakker :D

hehe!! MY BAD!! :) vi synes du er vakker vi også Thor....kniiiiiiis! :);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Does it? Er vel nær 100% safe og den håndfullen jeg kjenner som har utført har ikke hatt så mye som antydning til smerte. Det er selvsagt bare skrekkeksemplene du hører om, med de som hovner opp til middels vannmelonstørrelse osv osv...

Kan ikke damer sterilisere seg og a?

Edit: Quota kanskje feil post, men dere skjønner...

Endret av Bendik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.