Gå til innhold
Fiskersiden

Hva er det vondeste du har opplevd?


Pingvin
 Share

Recommended Posts

Topp tre, 0-10 i skala:

1. Klar tier: Gallestein. Stiv fosterstilling på badegulvet, kaldsvetten randt, så vondt at jeg skreik og spøy om hverandre. Trodde jeg skulle dø. Håpte jeg skulle svime av snart (Fikk sef. aldri den gleden...) .

2. Også en tier: Kjørte kneet i et stagfeste av rustfritt stål på seilbåten, holdt på å svime av, men det ga seg fort.

3. En åtter: Tannverk, tar laaang tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 148
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

1. Første gang jeg rev av korsbåndet..

2. Ett solid kne rett i nøttene en gang på barneskolen - hoven, blå og gul pung i ukesvis etterpå. Heldigvis er det bevist i ettertid at sakene virker

3. Andre gang jeg rev an korsbåndet

Mulig 1 og 2 burde ha bytta plass, men det er så lenge siden nr-2 skjedde at jeg ikke husker det så godt annet en at det var inni grønnjævlig vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1:vepsestikk :) grise vondt når hjerte er på veg ut bryst kassa og du kjennes ut som blod årene revner

2:knuse ankelen var mindre vondt :-P

3: når du våkner om morgene og beinet står ut av ryggen veit du att du har hvert på fest var litt stiv i ryggen he he

4:hvorfor bare 3 .Her er en 4 rer når du leker deg med 2 nunsjakor i metal og treffer dine edleste deler da får du pipe stemme og du spyr ha ha ha

Endret av link
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Korsbånd (brant i kneet)

2. Menisk (svei i kneet)

3. Slo til ei skruestikke med knyttet neve da festet glapp. ( var bare vondt)

ellers har jeg disse:

2"x4" rett på tåa. Resulterte i en tur hos legen, som nappet tåneglen. Lokalbedøvelsen tror jeg han satte i seg selv.

Etter å ha operert nesa gikk jeg en stund med 2 propper oppe i nesa som skulle suge opp blod. Blodet hadde selvsagt koagulert og jeg fikk fjernet all nesehår på en gang. Gjett om jeg gledet meg til de skulle fjerne den andre etter å kjent smerten fra den første :)

Kink i nedre del av korsryggen. Brukte 1 min opp i andre etesje. Da skjønnte jeg at ryggplager ikke er noe å spøke med. Ta vare på ryggen.

Endret av Potemkin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulder ut av ledd i 2 dager. Legevakt lærlingen mente eg bare hadde strukket en muskel og ga meg litt smertestillende. Eg har alltid hatt høy smerteterskel så eg "mannet" meg opp og trodde eg bare måtte bite i meg de enorme smertene men altså etter 2 dager ville eg egentlig bare dø pga smerter og søvnmangel.

Gir denne 9 av 10.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1: brekt armen når jeg var 8, armen så ut som en z! Tror sjokket dempet smertene i dette tilfellet...

2: vært med på å take en bil i fylla uten sikkerhetsbelte for ca 5 år siden, må være forsiktig med tunge løft den dag i dag. Burde kanskje vært hos legen...

3: svimt av 4 ganger på vei fra senga til dusjen etter litt hard festing... fliser er harde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1)Skjære en utenpåliggende betent hemmorride hos legen uten bedøvelse.

2) Aafk's nedrykk fra TL i 2003

3) Aafk's nedrykk fra TL i 2005

Hadde jeg vært deg hadde jeg vurdert å ta opp med styret i AAfk om de kan legge inn varme i noen av setene på stadion....

1) Mistet en 5+ sjøørret på flue i Oslofjorden

2) Mistet en 7+ laks i Surna (Hadde vært min første laks)

3) (Må tænk...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært utsatt for litt av hvert, men ingenting som har vært så forferdelig smertefullt, har brukket ribbein 3 ganger i kampsportsammenheng, men den eneste som gjorde spesielt vondt var når brystplata gikk og jeg ble forkjølet dagen etterpå, hver gang jeg hostet var det som om noen dyttet en kniv i brystkassa på meg og siden det var en sånn sår i halsen forkjølelse så ble det en del hosting ;)

Ellers vrikket jeg beina hver sommer omtrent når jeg holdt på med skateboarding, ellers det vanlige med mer eller mindre dype kuttskader opp igjennom, men det gjør jo heller ikke så veldig vondt.

Må si MCulykken er en klar leder her, kom beinet på plass igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.