Gå til innhold
Fiskersiden

Hva driver Du med? (for aa betale for fisketurene og fiskutstyr!!)


Gamlingen
 Share

Recommended Posts

  • Svar 115
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

høh! to driver som yppersteprest i en særs luguber sekt mener du vel ?? men forøvrig så er jo innredningen i sektrommet smakfullt da :blush:

Sekten er jo temmelig luguber da, særlig når sånne som meg er assosierte medlemmer! :lol: Og før øvrig er det ikke bare innredningen som er smakfull, odøren er jo helt bedøvende, en salig blanding av røyk, kaffe, scopex og monster crab! Dette er noe annet enn myrra og røkelse det! :DB)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg synes ikke TO er så laangt fra sannheten når han hevder at han er prest. Han har jo sin lille "menighet" samlet til "andakt" hver torsdag kveld, der det "hjernevaskes" over en lav sko, og der "predikanten" TO ender opp med pengene. Med andre ord mye det samme som skjer i de fleste religiøse bevegelser! ;) Det som kanskje er skremmende er at forskjellene er så små? ;):D

Godt poeng, Piscator. Den varianten tenkte jeg ikke på. He he. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
  • 3 weeks later...

Jeg får "bømpe" tråden vidre da.

Er ferdig med sessongen som veimerker. Overlevde heldigvis sessongen,var dog i tvil noen ganger når trailerene suste forbi i 80kmt. Føler seg ikke akuratt tøff når man står med skopet i midtrabattene.

Nå er det dekkomlegging. Blir vel 4-5uker før den sessongen er slutt,så blir det noe vikarbyrå som får slite med meg en stund fremover.

Tenkte å stemple 2mnd før mai,så jeg får fisket litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også byttet "jobb", eller jobben er den samme, rederiet nytt. Lønna sendes nå fra Haugesund i stedet fra Bergen. Kjemikalier er byttet med råolje.

Båten har gått endel opp i størrelse, dekker nå nesten tre fotballbaner i 24m høyde fra bunn till dekk.

Desverre slutt på billig stæsj fra statenes velfyllte butikker, da det kun er europeisk fart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.