Gå til innhold
Fiskersiden

Hva driver Du med? (for aa betale for fisketurene og fiskutstyr!!)


Gamlingen
 Share

Recommended Posts

Bachelor i Biologi som støver vekk...

Så nå arbeider jeg med autister med adferdsproblemer.

Tidligere medstudenter formoder jeg... (Unnskyld, klarte ikke å la være, prøvde...men det måtte ut.)

Endret av SMS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 115
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du stiller med fordel når det kommer til nymfefiske da antar jeg :)

Kanskje....:) ...jeg må over 3,5 kg for å komme inn på min egen topp 10 SØ liste, de fleste tatt på dupp og nymfe :D

(skryte,skryte,skryte,skryte,skryteskryte,skryte,skryte,skryte,skryte,skryte)

Endret av Rigor Mortis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er like mye prest som fatter'n, TO.

Tja, jeg synes ikke TO er så laangt fra sannheten når han hevder at han er prest. Han har jo sin lille "menighet" samlet til "andakt" hver torsdag kveld, der det "hjernevaskes" over en lav sko, og der "predikanten" TO ender opp med pengene. Med andre ord mye det samme som skjer i de fleste religiøse bevegelser! :D Det som kanskje er skremmende er at forskjellene er så små? :lol::D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Er utdannet tekstforfatter og jobber freelance for et reklamebyrå, skriver også litt annet.

-Er med og driver et utested i Oslo sentrum.

-Levde å spille plater ute og produsere musikk i ti år, men er for gammel for det nå- blitt voksen- fisking er min gjenoppdagede lidenskap - selv om jeg skrur litt i studio og spiller ute et par ganger i året.

-Startet et firma i 2004 som var på nippet til å gjøre det stort innen produksjon av nisjeprodukter til mobiltelefoner over hele verden, men som nå ser ut til å gå rett i dass.

Endret av Olagaard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber for tiden på skole for vanskligstilte, men kontrakten min går ut om ett par måneder, så hvis noen av dere trenger arbeidskraft er jeg ledig.

Njæ! Du får sikkert forlenga kontrakta. Var det opp til meg ville det blitt oppretta egen stilling til deg.

Tamedungautpåturoglademfåkjennegledenavåfiske-stilling. 100%

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CGGVeritas, er midlertidig på operasjonsavdelingen på kontoret, ukependler for tiden fra Namsos til Bergen.

OK, jeg jobber med utvikling for WG. Er ikke umulig vi har jobbet for samme firma tidligere, har inntrykk av at alle nordmenn i seismikkbransjen har vært innom oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg synes ikke TO er så laangt fra sannheten når han hevder at han er prest. Han har jo sin lille "menighet" samlet til "andakt" hver torsdag kveld, der det "hjernevaskes" over en lav sko, og der "predikanten" TO ender opp med pengene. Med andre ord mye det samme som skjer i de fleste religiøse bevegelser! :) Det som kanskje er skremmende er at forskjellene er så små? :P:)

høh! to driver som yppersteprest i en særs luguber sekt mener du vel ?? men forøvrig så er jo innredningen i sektrommet smakfullt da :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg synes ikke TO er så laangt fra sannheten når han hevder at han er prest. Han har jo sin lille "menighet" samlet til "andakt" hver torsdag kveld, der det "hjernevaskes" over en lav sko, og der "predikanten" TO ender opp med pengene. Med andre ord mye det samme som skjer i de fleste religiøse bevegelser! :) Det som kanskje er skremmende er at forskjellene er så små? :):blush:

Ja, det er vel ikke mange andre trossamfunn som putter på så mye i kollekten som der i gården, nei.

Endret av Davidsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en Dr-biolog - pr tid jobber jeg som lærer. Vanvittig artig - var tre timer på sjøen i dag med noen utsatte elever og fisket non-stop med full lektorlønn..! :)

Glemte faktisk å søke fornyet stilling innen fristen, har vært litt opptatt (eller megadistre?) i det siste, så det spørs vel ikke om jeg må skifte beite snart... :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njæ! Du får sikkert forlenga kontrakta. Var det opp til meg ville det blitt oppretta egen stilling til deg.

Tamedungautpåturoglademfåkjennegledenavåfiske-stilling. 100%

Hadde vært knall med Tamedungautpåturoglademfåkjennegledenavåfiske-stilling.

Har fått tilbud om en assistent stilling, vil gjerne ha den, problemet er bare at jeg da vil gå ned 4500 kroner i lønn. Det vil si ca 11000 utbetalt i mnd. Ikke nok til å dekke huslån + forsikring en gang.

Så jeg må nok finne noe annet å drive med. Synd men sant, for dette er dessidert en jobb jeg trives 110% med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.