Gå til innhold
Fiskersiden

FS tar et stort steg fremover


Recommended Posts

Gjest StadJon

Reklamen her gjør meg så godt som ingenting så jeg overlever sikkert litt mer av den. Er innleggene her jeg leser, ikke reklamen. :D

Håper bare ikke at det blir for mye som skjer på en gang; at f.eks. mms-bloggen og tilgang for flere der blir litt "glemt" pga at det er så mye nytt som skal skje samtidig.

Ellers støtter jeg forslagene til menig fiskebolle; videoer og den slags vil nok være et bra supplement på de tjenester som allerede er her.

Syns FS blir bedre og bedre så jeg satser på at de forandringene som snart kommer også vil bidra til å løfte FS enda mer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 98
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

FS vil også søke et utvidet samarbeid med både personer, nettsider og firmaer utenfor landets grenser for å levere bilder, rapporter og annet på et nivå ingen andre i Norge gjør pr.d.d. Som eksempel kan nevnes at FS i disse dager har inngått et samarbeid med Europas største nettside for sportsfiskere, tyske www.anglerboard.de

Hvis Anglerboard er Europas største sportsfiskeforum, er det fordømt synd at alt er på tysk...

Ellers vil jeg bare si lykke til med de "nye" sidene, folkens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg skulle ønske eller foreslå noe så måtte det være en liten rute en eller annen plass på forumet med en liten tumbnail fra mms-blåggen slik at man ser at det er sendt inn et nytt bilde mens man sitter og forumerer seg. Jeg merker allerede at jeg glemmer å sjekke den.

Og ja, at bløggen åpnes i en ny fane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg skulle ønske eller foreslå noe så måtte det være en liten rute en eller annen plass på forumet med en liten tumbnail fra mms-blåggen slik at man ser at det er sendt inn et nytt bilde mens man sitter og forumerer seg. Jeg merker allerede at jeg glemmer å sjekke den.

Og ja, at bløggen åpnes i en ny fane.

*skrive namnet sitt under denne*

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er medlem av noen andre norske og utenlandske forum, men jeg må si at FS er helt i tetsjiktet. Jeg tror det skyldes at forumet er veldig oversiktelig bygd opp. Dessuten tror jeg det er viktig at det er plass for oss amatører. Jeg fisker selv svært mye, men er amatør, og jeg har derfor stor glede av å lese alle ekspert-kommentarer og ekspert-svar. Jeg syns de mest proffe her inne, behandler nykommere og amatører seriøst og inkluderende. Mange andre forum kan værfe ganske snobbete.

Jeg er tilhenger av at det kommer annonser. Jeg leter veldig ofte etter annonsører, og jeg vil tror det er en stor fordel for brukere og annonsører om FS blir det uunnværløige stedet for begge parter. Poenget er kanskje å lage en layout der annonsører ikke ødelegger, men supplerer det redaksjonell.

Lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54666_s.jpg

Fullversjon: http://fiskevatn.no/foto/arkiv/21838/54666.jpg

Håper fiskersiden tar ansvar for at alle kontoene mine ble tappet etter jeg trykket på denne linken. Jeg måtte bare oppgi innloggingsinformasjon til nettbanken, så skulle de være så greie å ordne med overføring av premien min....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54666_s.jpg

Fullversjon: http://fiskevatn.no/foto/arkiv/21838/54666.jpg

Håper fiskersiden tar ansvar for at alle kontoene mine ble tappet etter jeg trykket på denne linken. Jeg måtte bare oppgi innloggingsinformasjon til nettbanken, så skulle de være så greie å ordne med overføring av premien min....

Here we go.

Flott at FS er blitt sted for horer og halliker. Dette bør bort farlig fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende saker dette her og håper inderlig at det lykkes. Jeg setter allikevel spørsmålstegn til hva forretningsideen bak satsingen er. Nå utaler jeg meg som grunder, bedriftseier, som har navigert og krasjet i noen skjær. (grådig blåruss mentalitet og politikk)

Om meningen med storsatsing er at dere gutter som startet FS og har drevet sidene på en flott måte, skal kunne frigi dere fra hverdagen for å kunne drive og utvikle sidene videre (til glede for alle medlemmer) og samtidig forsvare utgifter og lønna til dere. Flott! Dere kommer til å lykkes.

Om meningen derimot er at andre aktører skal tjene penger på hva dere (og medlemmer som involverer seg) har skapt, sier jeg av erfaring: STYR UNNA. Ekteheten og det som er genuin med sidene er det som har gjort FS til et samlepunkt for oss sportsfiskere. Forsvinner det som er ekte så forsvinner FS

Det er ikke ukjent at mange av oss som involverer seg i forskjellige debatter er også skribenter for blader og magasiner. Vi får betalt (godt) for å dele vår erfaring og ved å forfatte artikler. Vi må som regel tilpasse våre artikler til redaksjonell politikk og antatt leser verdi.

Uten at jeg utaler meg for Cato, Audun eller andre, men for hva jeg selv føler og hva grunnen er til at jeg selv involverer meg så mye som jeg gjør. Jeg gjør det av pur glede og fordi det er ekte og uten redaksjonell politikk. Jeg kan skrive uten å ta hensyn til om det er politisk korrekt eller ikke og fordi sidene ikke er kommersielle.

Sidene drives av sportsfiskere for sportsfiskere. Den dagen man føler at det drives av sportsfiskere for at "blåruss" skal hente utbytte, så frykter jeg at det som er genuin forsvinner.

Så gutter , lykke til og trå forsiktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.