Gå til innhold
Fiskersiden

Sesongens første suterpass


Audun
 Share

Recommended Posts

Fra www.passionforangling.info:

One point of concern is the continuing illegal copying of 'Passion' for sale on Ebay etc. This is against the law and is stealing, so any thieves out there making copies should know that the police are coming after you. But I feel sorry for those who've been unfortunate to buy these counterfeit copies because they will be of seriously inferior quality. We are the ONLY suppliers of these titles so don't encourage the thieves by buying rubbish... and thank you to those customers who have kindly informed us of these illegal copies.kkk

Ellers knall rapport, må få tatt meg tid til en morgen eller to etter suter i sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om tulligene skal få solgt noe, så bør de jo ASAP gjøre noe med betalingsmulighetene sine - da hadde de vel kjapt solgt 30-40 kopier bare fra forumet her.

Jupp. Jeg printa ut betalingsinfoen og dro med meg i den lokale sparebanken og de bare rista på hodet- slikt hadde ikke hun vært borti før ihvertfall.... kunne gjerne tenkt meg "caught in time" også jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De dataene som ligger der er mer enn plenty for en betaling KIS - og om dama i skranken ikka mente det var nok, så sier det egentlig mest om henne :P Er helt vanlig for betaling til utlandet om man ikke har VISA - og det er det merkelig nok en del som ikke har ennå (de fleste er tyskere tror jeg :) )

Du trenger navnet og adressen til den du betaler til, konto inkl IBAN og SWIFT koden til banken - og alt det finner du der. Ulempen er at det koster en del extra i de fleste banker, samt er veldig, veldig bakvendt !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Er det fortsatt mulig å få kjøpt den som DVD på nettsida, eller er det unødvendig dyrt og vrient? Skulle gjerne hatt den komplett i hylla gitt...

DVD'en er hverken dyr eller komplisert å få tak i, se http://www.passionforangling.info/

Disse folka er "gentlemen" slik sportsfiskere skal være. Selv betalte jeg for mye ved en misforståelse, og fikk penger returnert med sjekk!

Ellers velsignet å se at flere enn meg har sans for det romantiske ved suter (og meite generelt), og får litt nok av "effektivitets-kjøret" som bl.a. karpefisket lider voldsomt under. Min neste suter-tur blir med hjemmelaget splitcane-stang (snart ferdig), centrepin-snelle og dupp-takkel en stanglengde fra land. Så er det bare å speide etter boblene i morgengryet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.