Gå til innhold
Fiskersiden

To konger på tur


Trond
 Share

Recommended Posts

Takk igjen, ekstra morsomt å skrive rapporter når man får bra respons. :D

Trond, fikk du pakke med favoritt dyret tegnet på når du kom hjem?

Jepp, hadde håpa at det var en apekatt inni men nei, det var bare klær. :)

Edit: og et klistremerke.

Endret av Trond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk og takk. :D

Har forøvrig fått bekreftet at laua på bilde nr 1 må være en lauebastard av ett eller annet slag, fikk flere lauer den kvelden så arten har jeg men mangler dokumentasjon.

Fikk også tilbakemelding på at brasme og flire var korrekt identifisert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konger? En knekt og en narr! :P

Men kjempebra artssanking var det! Dere er ikke de eneste som har sett mye asp i Dyno uten å få (anstendig i det minste, og ikke bare <halvkiloen). Kjempebra at du dro pen karuss og ikke bare henta en stinte i Bymarka, Vilhelm!

Det store spørsmålet som reiser seg i min bok er nå; husket dere å melde artene? :D

Vilhelm; kommer og dar lysing i august hvis jeg får posisjon, dyp, agn/metode og klokkeslett (skal melde den inn til artstelefonen først).

Endret av SMS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponerende artstur, gutta, og at du har bikka 100 arter er det bare å ta av seg hatten for, Vilhelm :P Per i dag har jeg 108, men har nylig fått min fine 109-ende, mer om dette seinere :D I tillegg har jeg ikke fått bekkerøye, grundling, kloskate, rødknurr, blålange og multe. Disse bør det jo kunne gå an å lande etterhvert...

Endret av Audun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponerende artstur, gutta, og at du har bikka 100 arter er det bare å ta av seg hatten for, Vilhelm :) Per i dag har jeg 108, men har nylig fått min fine 109-ende, mer om dette seinere :blush: I tillegg har jeg ikke fått bekkerøye, grundling, kloskate, rødknurr, blålange og multe. Disse bør det jo kunne gå an å lande etterhvert...

Mangler noen som ikke er helt uoverkommelige selv: Havabbor, gapeflyndre, spisskate, blålange, håkjerring, skolest, flekksteinbit, slettvar, tunge, smørflyndre, storsil, canadarøye og snabeluer. er ikke gjort i en håndvending,men :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponert og mektig impontert over Vilhelm etter en måned med roing på de valdene han ror på i Namsen også reise ut på det der - jeg bøyer meg i støvet så neseblodet står - og i tillegg så tar han seg en avstikker og plukker en stor ørret eller to.

Kanskje det er enkelt fiskere som bør settes på land og ikke nøtene..... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponert og mektig impontert over Vilhelm etter en måned med roing på de valdene han ror på i Namsen også reise ut på det der - jeg bøyer meg i støvet så neseblodet står - og i tillegg så tar han seg en avstikker og plukker en stor ørret eller to.

Kanskje det er enkelt fiskere som bør settes på land og ikke nøtene..... :)

Jeg har forlengst konkludert med at Wilhelm og diverse andre ivrigheter fisker mer på en uke en jeg gjør i halvåret. På tide å få satt kone og unger på folk her :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forlengst konkludert med at Wilhelm og diverse andre ivrigheter fisker mer på en uke en jeg gjør i halvåret. På tide å få satt kone og unger på folk her :)

Ingen tvil om det - ut av elva med de :)

Han var sliten når han var innom hos oss i Namsen og da hadde han fremdeles igjen noen ro-økter på rimelig harde vald etter å har rodd "sammenhengende" i flere uker, mens vi sitter der så drar han selvfølgelig opp mobilen og viser fram den flotte brunørreten han tok i helgen..... kan ikke bli noe annet enn imponert og han skulle ikke ro i juli - ferie da tenkte jeg - men neida, han kjører Norge på kryss og tvers og jakter på arter :lol: - nå er han sikkert i landsmutthullet sitt og håver inn noen norgesrekorder.....

I tillegg virket han som en veldig hyggelig "kar"! (gutt når du er under 30 - men....).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare pass deg, ikke umulig at jeg betaler Christer for å gi deg en wrestling-style-manneklem. :D

Takk igjen for hyggelige tilbakemeldinger.

Det vil du IKKE ha ! SÅ hold deg fin :D

Hmmm...

Jeg får prøve å finne ut om mora mi var i Australia i 1969. :D

Evt, om Rex var i Trøndelag... han var jo litt av en hunk i sinee velmaktsdager :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.