Gå til innhold
Fiskersiden

Treningsprogram


aej
 Share

Recommended Posts

Noen som har forslag til et bra treningsprogram. tenker ikke og bygge muskler i første omgang.

Tenker mer i retning Jogging og sykling + treningsdiet. rett og slett kvitte meg med en del kilo, før jeg evt. tar steget videre og bygger muskler.

Smekk gjerne inn noen forslag.

burde egentlig ha starta mye tidligere, da kondisen rett og slett har forlatt meg. (ikke bra med tanke på elgjakta i telemark :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diett diett diett...

Start morgenen med en smoothie eller proteinshake med 50g proteiner. Smoothien lager du av feks en banan, håndfull isbiter, håndfull frossnebær, to skjeer vanilje yougerth og en dl vann, kjør i mikser, ha gjerne 50g proteinpulver i. Men før det tar du deg en gå tur, gå i minimum 45min før å få brent fett, time er best. Gå fort, men ikke løp eller jogg. Løp gjerne i korte oppoverbakker. Så drikker du smoothien din før du dusjer og går på jobb. Dagen før har du seff laget i stand måltider for dagen, fugl, fisk eller rent biffkjøtt. 140g med kjøtt og en 30 - 50g ris, helst brun. spørs hvor mye du forbrenner og hvor ivrig kroppen din er på karbohydrater. Ha 5 slike måltider. Det første tar du etter gå turen på morgenen når du har kommer på jobb, og det er DENNE gåturen som brenner fettet på tom mage, sensasjonelt. Det andre måltidet ditt tar du til lunch, det tredje en time før trening ca, rett etter trening klinker du innpå med 50g proteiner i shake, alltid blandet med vann. Deretter drar du hjem, eller spiser middagen din, det fjerde måltidet på treningen. Så tar du ditt femte måltid litt senere på kvelden, for deretter en shake med 50g proteiner før du legger deg. Alt dette kan du seff personliggjøre, men det er en diett som fungerer for 99% av folkene. Du kan også om du orker eller vil, ta deg en tur på kvelden, gå gjerne en time halv annen. Med denne dietten vil du ta av deg min en kilo i uka, men ikke særlig mer. man beholder også mye av muskelmassen på denne dietten, som man ofte mister på andre. Ha en dag i uken der du kan spise andre ting, ikke masse godis, men kanskje en bedre middag, med fløtegratinerte poteter og saus. Husk at det er mye krydder man finner rundt omkring som gjør maten smakfull, og i invandrer sjapper finner du garantert den best smakende risen samtidig som den billigste. Du vil også merke at på den ene dagen i uken orker du å spise langt mindre enn før. Du vil også bli allergisk mot feks brød. Magesmerter og løs mage forekommer ved inntak av feks brød eller andre karbohydrat fete varer. Det er en knall diett, og heller ikke vankelig å holde seg til da man får laget så mye god mat som går inn i dietten. En mnd så har du 4kg, to mnd 8kg etc. Lykke til

Og ja, øl, sprit og vin kan du se LANGT etter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diett diett diett...

Start morgenen med en smoothie eller proteinshake med 50g proteiner. Smoothien lager du av feks en banan, håndfull isbiter, håndfull frossnebær, to skjeer vanilje yougerth og en dl vann, kjør i mikser, ha gjerne 50g proteinpulver i. Men før det tar du deg en gå tur, gå i minimum 45min før å få brent fett, time er best. Gå fort, men ikke løp eller jogg. Løp gjerne i korte oppoverbakker. Så drikker du smoothien din før du dusjer og går på jobb. Dagen før har du seff laget i stand måltider for dagen, fugl, fisk eller rent biffkjøtt. 140g med kjøtt og en 30 - 50g ris, helst brun. spørs hvor mye du forbrenner og hvor ivrig kroppen din er på karbohydrater. Ha 5 slike måltider. Det første tar du etter gå turen på morgenen når du har kommer på jobb, og det er DENNE gåturen som brenner fettet på tom mage, sensasjonelt. Det andre måltidet ditt tar du til lunch, det tredje en time før trening ca, rett etter trening klinker du innpå med 50g proteiner i shake, alltid blandet med vann. Deretter drar du hjem, eller spiser middagen din, det fjerde måltidet på treningen. Så tar du ditt femte måltid litt senere på kvelden, for deretter en shake med 50g proteiner før du legger deg. Alt dette kan du seff personliggjøre, men det er en diett som fungerer for 99% av folkene. Du kan også om du orker eller vil, ta deg en tur på kvelden, gå gjerne en time halv annen. Med denne dietten vil du ta av deg min en kilo i uka, men ikke særlig mer. man beholder også mye av muskelmassen på denne dietten, som man ofte mister på andre. Ha en dag i uken der du kan spise andre ting, ikke masse godis, men kanskje en bedre middag, med fløtegratinerte poteter og saus. Husk at det er mye krydder man finner rundt omkring som gjør maten smakfull, og i invandrer sjapper finner du garantert den best smakende risen samtidig som den billigste. Du vil også merke at på den ene dagen i uken orker du å spise langt mindre enn før. Du vil også bli allergisk mot feks brød. Magesmerter og løs mage forekommer ved inntak av feks brød eller andre karbohydrat fete varer. Det er en knall diett, og heller ikke vankelig å holde seg til da man får laget så mye god mat som går inn i dietten. En mnd så har du 4kg, to mnd 8kg etc. Lykke til

Og ja, øl, sprit og vin kan du se LANGT etter...

Takk, dette så bra ut... ;) alt utenom det siste du skrev der.. :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den mest drastiske slankekuren jeg har hørt om var en bekjent som spilte bass i et kjent BM-band. Fyren var mildt sagt massivt overvektig, og begynte for sikkerhets skyld på heroin! Etter etpar mnd hadde kiloene rast av, og fyren kutta ut dopet. Ikke akkurat en kur å anbefale...

Det er det man på godt norsk kaller en hestekur :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynn forsiktig-det er viktigst! Ellers ryker du rett på strekk, bettennelse osv. Hold deg unna asfalt, begynn med raske gåturer/lett jogging.

Når du har holdt på noen uker slik at kroppen beynner å komme over sjokket har jeg et ord til deg- geriljakardio.....

Geriljakardio....slemt....brutalt....effektivt....gøy!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gerilja kardio er absolutt det beste.

Men som Remy sier, gå deg en time i kjapt tempo uten at du blir sur i bena (da brenner du gjerne litt muskler, fy fy), drikk gjerne kaffe eller te før du går.

Så dusj, hiv i deg frokost kombinert med bra med prottis.

Kutt ut ris, poteter, sauser, dressinger, smør på brødskiva hvis du spiser det (kutt gjerne ut brød, pokker så usunt. Mye bedre med kornblanding da)

Kjøtt\fisk\fugl kombinert med frukt eller grønnsaker til middag, og husk mere prottis shake. Kjøp deg gjerne cvitaminer, ta tran, og multivitaminer så du ikke får noen mangler.

Kunne godt lagt ut hele deffen min her, men jeg orker ikke skrive så mye nå :)

Gikk ned 25kg med den ifjor, og har holdt meg stabilt der nå med et bra kosthold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.