Gå til innhold
Fiskersiden

Webkamera i Hardangerfjorden


L K
 Share

Recommended Posts

  • Svar 233
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...

Jeg har for lidt siden set langen svømme rundt med en fiskeline med pirk slæbende efter sig.

Håber ikke, at pirken sætter sig fast i bunden.

Se billede her: http://img17.imageshack.us/img17/5963/snapshotjpeg.jpg

Linsen trænger til at blive renset.

Endret av Grothen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Er vel strengt tatt ei bukfinne du har ringa inn der grothen?

Ja, efter at have studeret en del billeder på nettet, må jeg sige, at du har ret.

Jeg troede ikke, at finnen sad så langt fremme, men af billederne her fremgår det tydeligt http://www.biopix.dk/Species.asp?Language=la&Searchtext=Molva%20molva&Category=Fisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Har sittet og sett litt på webcam idag, ser ut som steinbiten er tilbake. Ganske komisk, den legger seg ned på siden, som om den hviler eller sover. Har ellers sett flyndre, 3 tosker samtidig, blåstål, berggylt og masse kutlinger idag.

Steinar og Langemann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt var det en torske-stim der. Ca kl 3 i natt så jeg en ca 7-10 torsk som svømte rundt omkrind der i rimelig stort tempo...

Etter hva jeg har fått med meg er det mest langa som ligger der å slapper av. Steinbitten er innom i ny o ne. Samme med torskene og et par berggylter...

Det hadde vært så utrolig moro om noen hadde fiska der. :wacko: Men det er vel sikkert et "hemmelig" sted...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt var det en torske-stim der. Ca kl 3 i natt så jeg en ca 7-10 torsk som svømte rundt omkrind der i rimelig stort tempo...

Etter hva jeg har fått med meg er det mest langa som ligger der å slapper av. Steinbitten er innom i ny o ne. Samme med torskene og et par berggylter...

Det hadde vært så utrolig moro om noen hadde fiska der. :) Men det er vel sikkert et "hemmelig" sted...

Fisking der er foreslått tidligere i tråden, og jeg tror vedkommende vil bi karnøflet av ninjaer i dykkerdrakt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.