Gå til innhold
Fiskersiden

FS helg i Gaula juni 2009


Recommended Posts

Det er bare bondeknølene i distriktet som drikker "flybensin". Vi bygutter er jo litt mere sivilisert, og vi fisker med stiiil !

Nå er riktignok Master fra bon-landet (Melhus), vet ikke hva han drikker :)

En laksefisker skal altså fiske med sjarm, billig konjakk er heller ikkje bra :)

He-he.

Jeg drikker den brune franske, men aldri når jeg fisker...........

For meg er det enten-eller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 207
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

He-he.

Jeg drikker den brune franske, men aldri når jeg fisker...........

For meg er det enten-eller.

Mye godt å si om brunt fra Frankerland, men skal det svinge bør det jo være brunt fra forblåste, sauebefengte holmer utenfor Scotland....

Smaken av vill natur

:)

Endret av Olav Moberg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye godt å si om brunt fra Frankerland, men skal det svinge bør det jo være brunt fra forblåste, sauebefengte holmer utenfor Scotland....

Smaken av vill natur

:)

Halleluja..også så mye mer mandig da!

Jeg har også hørt at det er sammenheng mellom preferanse for cognac og lavt testosteronnivå, men det er jo ikke sikkert at det stemmer for alle (Silver..) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ADVARSEL: BARN, snu dokker !

Whisky ! Pføy, for noe svineri :) Fikk ei flaske i julegave, Old Trout etc. Alle tror jo jeg drikker dette pga. de fine fiskene på etiketten :) Har enda ikke kommet til bunns i den flaska.

Den fineste konjakk er jo den reneste "fløten" :D Og så godt det smaker sammen med fruktnøtt da gitt. Finnes ikke bedre frokost (oppi elva). Kunsten er å drikke så man holder varmen, og kosen. Og ikke blir overstadig beruset :D

Problemet mitt er at danskene er så snille og spandable, at det kan gå litt over styr enkelte ganger med diverse sorter.

Men jeg kjenner dem, det er ren og skjær taktikk (som jeg utnytter og sier takk til) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet mitt er at danskene er så snille og spandable, at det kan gå litt over styr enkelte ganger med diverse sorter.

Men jeg kjenner dem, det er ren og skjær taktikk (som jeg utnytter og sier takk til) :)

Det vil sige at jeg skal få skaffet en god en av sorten til den helg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye brennevin og lite laksesnakk her nå :)

Når vi er i Gaula "drikker" vi jevnt og trutt, men aldri mye- det sparer vi til dene enekvelden hvor vi tar fiskefri. Litt kos er lov, men fyll og elv hører ikke sammen :D

Kos er også viktig,

:)

Endret av mao
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Fikk telefon fra grunneier på morraskvisten i dag......

Dagens gladmelding: Det blir FS treff på Kåsen Nedre i Gaula i juni 2009.

Det blir mest sansynlig to dager. (lør-søn) enten 19-20 juni eller27-28 juni.

Kommer tilbake med detaljer når jeg har det klart, så får vi organisere derifra.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er fantastiske nyheter!!

Gleder meg aa lese detaljene og haaper aa faa bli med paa det! :)

:D Eg har veldig lyst til å vera med på dette, men den forb...a tidsklemma er ikkje enkel sånn jobbmessig. Kanskje eg må ta til takke med åpninga i stedenfor. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk telefon fra grunneier på morraskvisten i dag......

Dagens gladmelding: Det blir FS treff på Kåsen Nedre i Gaula i juni 2009.

Det blir mest sansynlig to dager. (lør-søn) enten 19-20 juni eller27-28 juni.

Kommer tilbake med detaljer når jeg har det klart, så får vi organisere derifra.

:)

Supert :)

Vi skal finne noen premier å sende oppover - foreslår f.eks spenn på boks eller lignende konkurranser, dere får nok ikke laks :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempegreier !

....men jeg er redd det kan bli lite fiske...Det vil jo ta dager å få drøftet, få råd, lære av mentorer, sammenligne markbøtter og smykkeskrin..og snakke om fangst (evnt. manglende sådan) fra åpningen.. Men trivelig skal det bli :lol:

;) For din del vert det vel å sjå på ymse flotte og mindre flotte wobblere, og då er vel ikkje fisket det viktigaste. :) Eg snakka nettopp med Silver og då skulle han vera med Rigor å testa wobblere i elva, du får håpa på ein videosnutt seinare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.