Gå til innhold
Fiskersiden

Julebord tråden


JohanM
 Share

Recommended Posts

Ja vel, sitter her nå med en nydelig dram og venter på bussen til julebordet... 1. julebordet mitt på den bedriften jeg jobber nå, så det blir jo morro og se hvordan det er:)

Varmer opp med jule øl av forskjellige slag her (må jo teste de forskjellige slagene), og en nydelig Kalinka og Arendals julebrus dramm <_< nam nam! Og queen skriker og skråler for full hals, kan det bli bedre?

Og der kom det sannelig en nydelig jeger åsså fram på bordet;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, taxi svein! kjenner til og ha fester på utradisjonelle tider:P jobbet en stund som dørvakt, og da var firmafestene på søndagen, hehe.. d var veldig gøy og gå på jobb på mandagen da... <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taxisjåfør i julebordsesongen... Du har min medfølelse.

ord og atter ord.

Jeg har julebord med gutta 20 desember (siste lørdagen før julaften tradisjon tro), og med jobben neste uke. Det med jobben blir nok en pen affære. Sist vi har ute å spiste var sistemann ut av restauranten 21.45 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant, forskjellen er at nå våkner de til live de som drikker kun en gang i året... Så et par gode eksempler på det her på fredagen :)

Haha ja DET er sikkert og visst !! Og det er så satans bra de som starter fyllediskusjon med de på jobben om jobben og med sjefene :D Glad jeg styrer unna alt som har med jobbsnakk på disse begivenhetene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.