Gå til innhold
Fiskersiden

Sandebukta


L K
 Share

Recommended Posts

  • Svar 227
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vi var på Sandebukta i dag, og fikk stort sett hvitting... Type små. Dagens fisk kom etter ti sekunder, ei gapeflyndre på 320 gram. Dagens fisk for Fiskekongen var ei sypike på 140... Vi fiska fra ca klokka ti til omtrent da det ble mørkt. Har forøvrig drept, i drittsinne, omtrent 7-8 slimål i dag. Det var jo også en højdare.

IMG_6098.JPG

IMG_6103.JPG

Den her...Er det jeg mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du hørtes over hele Vestfold Oz? For en gapeflyndre? Hihi.

Det tor jeg neppe. Men glad blir man når man kan stjele en foreningsrekord fra Ronny :D Det var hverken ny art eller ny pers, men gapeflyndrer i den størrelsen vokser desverre ikke på trær her sørpå. De store finnes her og, men ikke på trær. Gjorde jo at vi fikk gulltrua på an kjempetur, men desverre var det stort sett nedoverbakke etter den der :) Jeg lurer forresten fremdeles på hva dere prater om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når den flyndra kom opp på isen så hørtes det over hele Vestfold jeg og Kaos stod lenger inn mot land og trodde dem hadde fått en fisk på 20 kilo så glad ble dem for den lille flyndra.

[bilde av Oz's sin gapert]

Den her...Er det jeg mener.

Det er vel ikke den flyndra det men... :lol:

Innblandede, forklar dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som fisker i Sandebukta om dagen.

Er det mye drivis der eller går det an å fiske fra land.

Har en avtale med en gråhai der til helgen :)

Var der på søndag, og da var isen (med tilhørende sørpe og snø) trygg og solid i området utenfor campingen, ikke umulig at den holder til helga også, men ta forhåndsregler. Gråhaien sviktet min avtale :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.