Gå til innhold
Fiskersiden

Sandebukta


L K
 Share

Recommended Posts

  • Svar 227
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tok en tur etter jobb i kveld-litt utafor 4 tallet på det kartet. Bettet ga seg når mørket kom, men avsluttet ved 7-8 tida med en fin hyse på 2,91 kg. Men ikke snurten av hai i dag for min del, selv om jeg syns det hadde gjort seg bra i snøføyka.

74349_s.jpg

Ellers ble det en del hvitting og selveste øyePål.

74350_s.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på Sandebukta i dag, og fikk stort sett hvitting... Type små. Dagens fisk kom etter ti sekunder, ei gapeflyndre på 320 gram. Dagens fisk for Fiskekongen var ei sypike på 140... Vi fiska fra ca klokka ti til omtrent da det ble mørkt. Har forøvrig drept, i drittsinne, omtrent 7-8 slimål i dag. Det var jo også en højdare.

IMG_6098.JPG

IMG_6103.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble nok brukt større agn også ;) Forøvrig er jeg veldig godt fornøyd med gapeflyndra :)

Fin flyndre ja.

Jeg synes jo den flyndra på bildet liknet veldig på en smørflyndre...........jaffal i fargen. Men, jeg vet jo at dere har full kontroll på flyndrearter da :) så jeg skal ikke påstå noe annet enn at det var det første som slo meg da jeg så bildet......... helt til jeg så hvordan du holdt den i munnen (flyndra sin munn :angry2: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.