Gå til innhold
Fiskersiden

Sandebukta


L K
 Share

Recommended Posts

  • Svar 227
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Steike, er det nokon som sit med eit nokonlunde sikkert antal gråhai som har blitt tatt i det siste? LK? Det hadde vore knall å fått registrert denne "invasjonen"!

:)

Gråhaiinvasjon hadde vært noe ja. Send dem til Stavanger hele bunten :lol:

Og gratulerer med uvanlig og kjempetøff fisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har og tengt meg ut til sandebukta om det er grei is i morgen tidlig

Tror jeg hadde droppet den turen,om ikke noen andre vet med sikkerhet om isen er gangbar.

Mildvær,masse vind og advarsel i lokal avisa om utrygg is.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i sandebukta i dag, 10cm is, 2cm sørpeis, 8cm stålis. Hvitting, hvitting, hvitting....

Den tok på taklet taggmakrell på bunnen. ca 25meters dyp.

Vi fisket på 30meter ca, ingenting annet enn hvitting og en knurr, samt slimål. Men noen eldre karer kom, de hadde fått "pigghå", men var kanskje en gråhai jamført med beskrivelsen deres. Vel, de fisket i "renna", måtte fiske der ute sa de, der haien var. Noen som er så snille og kommer med litt detaljert ang denne gråhaien. Tar den grundt, dypt, midt i vannlaget, bunnen, midt i fjorden, langt inne, etc etc. Bare keen på å få denne haien, all cred til den som kommer med det riktige tipset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel var tilbake i Sandebukta i dag og kort fortalt; det blev inte! nogen hai... men hvitting, sei, lyr, makrell, torsk... Link var virkelig i sitt ess idag, tok totalt av. Han sendte blixter ut av sine øyne og hadde fokus i blikket som til tider smeltet isen. Han brydde seg kun om en stang, en stang alene. Den ene stangen skulle gjøre det han har ventet på i hele sitt liv. Den skulle gjøre det han har drømt om, det han har lengtet etter. OG etter kort tid kunne Link mette sin ulidelige smerte og lengsel, HVITTING! Og herfra gikk det rett oppover for Link, fokuset ble strammet inn og innsatsen høynet. Hviting på hvitting på hvitting kom opp på isen. Forskrekket stod vi andre med åpne munner og siklet hengende ned i skjegget, missunnet eller ikke, vi hadde aldri observert slik en fangst maskin på to bein. På slutten av dagen var det like før isen gikk av den horden av hvitting som senere skal røkes, graves, fileteres og gratineres. Vi gleder oss. Haien dog har dratt tilbake på ferie der den kom fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda godt at dere satset på isfiske tross mine pessimistiske utalelser angående isen.

Har lake fantomet konvertert til hvitting fantomet. :rolleyes:

Remy: Hva er det for noe søppel som har lagt seg mellom bildene???????????????????????

Gjedde dått no dukket opp mellom bildene.

Endret av tryta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda godt at dere satset på isfiske tross mine pessimistiske utalelser angående isen.

Har lake fantomet konvertert til hvitting fantomet. :rolleyes:

Remy: Hva er det for noe søppel som har lagt seg mellom bildene???????????????????????

Gjedde.not dukket opp mellom bildene.

gjeddenot eller gjedde.not? Hva er .not? Og jeg ser det ikke, mulig jeg ikke har fått på nok alko enda? :)

Hvis du tenker på annonsen, så er det vel din pc som f#¤% opp der, refresh og det burde bli borte

Og dine pessimistiske uttalelser var vel totalt ubegrunnet, var tross alt der nede på fredagen og isen er langt fra utrygg :blush: Så du er nok feilinformert Tryta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.