Gå til innhold
Fiskersiden

Isfiskerapport fra Ramfjordisen.


onkelkim
 Share

Recommended Posts

  • Svar 248
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja det burde absolutt være duket for en tur eller to. Fint vær og kjerringa jobber, så jeg må underholde meg selv :P

Bare håper noe av fiskestasjet som er i posten når fram til da..

Har du mulighet på fredag?

Er det pakke fra Tom Ole du venter på?

Min kom idag, og nå skal jeg flyte om jeg går igjennom!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja blandt annet, men den kommer nok neppe til helga. Av en eller annen mystisk grunn har han ikke motatt betaling, selv om jeg overførte pengene samtidig som jeg betalte forje fredag... ;)

Men det kommer en hel sti av pakker fra fjærn og nær nå, så jeg har faktisk mista oversikta på hva som kommer først og sist. :)

På fredag er det vanlig arbeidsdag. Men jeg kan på lørdag og søndag! Men pga at madammen har jobbhelg, så har jeg ikke bil.. Men det er jo ikke noe problem om dere skal til katfjorden. Da hopper jeg bare på i eidkjosen! Mulig jeg gutser på å kjører fruen på jobb på søndag, og så peker nesen mot ramfjorden da. Prøve morrabettet.

Bare et lite problem, jeg har ikke bor! :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja blandt annet, men den kommer nok neppe til helga. Av en eller annen mystisk grunn har han ikke motatt betaling, selv om jeg overførte pengene samtidig som jeg betalte forje fredag... ;)

Men det kommer en hel sti av pakker fra fjærn og nær nå, så jeg har faktisk mista oversikta på hva som kommer først og sist. :D

På fredag er det vanlig arbeidsdag. Men jeg kan på lørdag og søndag! Men pga at madammen har jobbhelg, så har jeg ikke bil.. Men det er jo ikke noe problem om dere skal til katfjorden. Da hopper jeg bare på i eidkjosen! Mulig jeg gutser på å kjører fruen på jobb på søndag, og så peker nesen mot ramfjorden da. Prøve morrabettet.

Bare et lite problem, jeg har ikke bor! :)

Både Andreas og Øyvind har isbor men om du har lyst på et "eget" kan du låne mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det har vore nemnt tidlegare i denne tråden, men kva artar kan ein forvente på Ramfjorden? Inkludert litt flaks?

Det som er tatt der som jeg vet om er

torsk

sei

hyse

hvitting

kloskate

sandflyndre

gapeflyndre

kveite

brosme

lusuer

sild

øyepål

steinbit

skrubbe

om vi har flaks med isen i år så kan vi fiske på 140m med bratte kanter, der skal det vel gå både uer,lange...og dykkere har observert havmus i området :D

Endret av Trulsolsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til Kattfjorden lørdag og søndag, kanskje fredag også.

Hvis jeg klarer å lure en gapeflyndre før søndag, så kan andre plasser vurderes! :)

Er det snakk om isfiske eller båtfiske i Kattfjorden? Om det er is, hvor langt ut ligger den?

Hadde håpa på en tur oppover i Mars, men har ødelagt noe i kneet så jeg er ikke særlig mobil for tida, og da blir lite fiske på meg en stund fremover ser det ut til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det snakk om isfiske eller båtfiske i Kattfjorden? Om det er is, hvor langt ut ligger den?

Hadde håpa på en tur oppover i Mars, men har ødelagt noe i kneet så jeg er ikke særlig mobil for tida, og da blir lite fiske på meg en stund fremover ser det ut til.

God bedring, Geir. Kjedelig med kneet. Om du kommer oppover og tenker deg på fiske, så bare ta kontakt. Kanskje vi kan møtes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.