Gå til innhold
Fiskersiden

PÅMELDINGSTRÅD TRØNDELAGSTREFF


Recommended Posts

Pris: 650 kr som altså dekker overnatting og konkurransedeltakelse, dette er torsdag-søndag altså 3 netter <_<

Arrangører er Namsenlaks, Trond og Vilhelm så her er MYE kunnskap både til området og fiske generelt til stede!!!

Barn/unge under 18 år: betaler kr 400,-

Deltakere under 18 år må ha en voksen som tar ansvaret for deltakeren.

Deltakere som bruker båt betaler for bruk til utleier eller båteier alt etter som.

Påmelding kan nå skje ved betaling til kontonr: 3361 13 11767

Påmelding er bindende!

HUSK NAVN PÅ BETALINGEN!!!

OBS: Ved avbestilling fås returnert 50%, husk at bindende påmelding er viktig for oss som arrangerer!

Vi gjør oppmerksom på at det er begrenset antall sengeplasser(ca 15) og at først til mølla-prinsippet gjelder.

Dersom det hurtig kommer mange påmeldte kan vi muligens øke dette til ca 20 plasser.

Påmeldingsfrist er i utgangspunktet 31.mars men er det fullt før så er det fullt.

Her er tråden om treffet:

https://www.fiskersiden.no/forum/index.php?...opic=43146&st=0

PÅMELDTE:

Namsenlaks

Trond

Vilhelm

INFO:

Aglen camping, det er ytterst ute på Otterøya, der er det rikelig med hytter og mulighet for leie av båt. Båtene er 14 ` og har 5 Hk motorer så man kan komme seg litt rundt i skjærgården rundt campingen

Jeg stiller med egen båt og der kan det rulleres på folket.

Christer kan også muligens stille med egen båt.

Arter man kan få i området er : Stor sei, torsk, lange og uer. Tidvis stor lyr.

Hvis man går på utsiden av Jøa, så kan man få store sandflyndrer, store rødspetter,kveite,steinbit,knurr,kloskate,gapeflyndre, glassvar, hvitting og hyse. Lysing er også tatt på plassen.

Går man over gyltfjorden kommer man til distriktets beste sjøørret plass, der det årlig blir tatt flere sjøørreter over 5 kg (jeg har selv pers fra 2008 der på 4 blank)

Vil man kjøre noen mil i bil så er jo Skjellbrosme plassen innenfor rekkevidde også, grov hågjel og flotte brosmer er det tatt der også.

Man kan kystmeite i fra svabergene utenfor campingen men det er ganske "Uggen" bunn der så man bør helst bruke enkle tackler, billige bly og kansje Lead lifts.

Det er også observert breiflabb av dykkere like uten for campingen.

Hvis interressen er stor kan jeg høre med en skipper ute i Flatanger om tur, dette er "matauk" fiske der det går i stor sei,torsk,lange og uer.

Har selv vært med skipperen to ganger, den første turen var matauk og vi kom hjem med rundt 400kg sei, torsk og uer.

Hvis man ønsker et slikt tilbud så vil det nok koste en del mere i påmelding, jeg kan hente inn pris hvis interressen er der.

Båten har fiskeplass til 6 stk, blir det flere som ønsker dette tilbudet, kan man eventuellt leie han inn for 2 dager.

Det skal også undersøkes om å få leid en større åpen båt slik at muligheten for å komme seg ut på åpent hav kan være tilstede. Der er det store sjanser for STOR sei, torsk, lange og uer. I mai er det også veldig stor lyr på visse plasser. Ankertau er også tilgjengelig for oppankring i rennene som går helt ned mot 500meter på yttersiden av campingen.

Vilhelm "sine" ørretvann er også i kjørbar avstand. Der er det er tatt flere 2kg + ørreter.

Trond har Gjedde i hagen så der er det muligheter for de som vil. (ca 10 mil fra namsos)

For artsjegere så finnes det meste av kutlinger her og de er relativt lett å plukke. (leir,berg,sand og tang)

Inn til Namsos er det ca 4 mil, og der har man jo de velkjente skatekaiene for de som vil prøve seg på dem.

Mulighetene er mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, betalingsfrist 31 mars. Må vente litt med betalingen, men har veldig lyst til å bli med. Skriv meg opp.

Ikkje betalingsfrist men påmeldingsfrist. Slik eg forstår det er det likt tidligare treff. Altså betaling er lik påmelding. Det hjelper lite å sei "skriv meg opp" hvis ein ikkje har betalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkje betalingsfrist men påmeldingsfrist. Slik eg forstår det er det likt tidligare treff. Altså betaling er lik påmelding. Det hjelper lite å sei "skriv meg opp" hvis ein ikkje har betalt.

Stemmer, var litt trøtt ista. Er med, betaler seinere. Bør være bra premier her :angry2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her ja, da kommer det seg fort :)

Er ikke Stalin med påmeldings/betalingsfrist sålenge jeg ser at vi får det til å gå rundt ;)

Premier? Tja, det blir vel noe men av frykt for å tiltrekke seg feil folk bør disse ikke være for voldsomme..... :D Trønderarrangørene styrer forøvrig alt her og gjør en utmerket jobb :) Jeg bare starter tråder og suger til meg cred :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pris: 650 kr som altså dekker overnatting og konkurransedeltakelse, dette er torsdag-søndag altså 3 netter

Hva blir prisen om han vill sove ute i telt eller finner en lokal buddeie som trenger kroppskontakt av en ekte Viking å blir der om natta ?? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke forlate madammen med bebis en hel helg tror jeg, det kommer til å sette goodwillkontoen i minus og jeg trenger masse goodwill når våren kommer for fullt! Men jeg gleder meg til å lese rapporter fra Trøndelagstreff, så meld dere på folkens! Kult å legge ved bilder av skolest og skjellbrosme forresten, hehe, "bare å hente" de der :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.