Gå til innhold
Fiskersiden

Skatefangst Rogaland


Karl Inge S
 Share

Recommended Posts

  • Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, glimrande! Eg spyttar sjølvsagt også i nokre hundrelappar, så får me sjå kva mandagsmøtet bringer :lol: .

Legger til at det muligens finnes noen slags legater som kan støtte slike "berginger" som igjen kommer våre etterkommere til gode. Jeg skal se om noen av mine underleverandører kan være med på å sponse en del av råvarene.

Hvor er fisken geografisk i forhold til Arendal?

Vi kan ikke miste denne eksemplaren, når den allerede har bøtet med livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ser mange er interisert i hvor jeg fanga denne fisken og det tror jeg ikke er relevant. jeg tror heller vi skall tenke på hvor den har vokst seg så stor uten og bli fanga og der har jeg en sterk misstanke dette har sjedd nærere land vest av karmøy der det er store felt hvor det ikke blir verken trålt eller garnfiska. fiskerene på karmøy tråler nemelig nære land så er det et stort belte det ikke tråles på før du kommer langt ut. det kunne jo blitt morsomt vist vi hadde fått tak i en halvstor båt og komt ut der <_< ca 20 nm fra land

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitrande! Men det dumme er at alt må gå gjennom systemet til NTNU, og då er det ikkje mulig å spytte inn pengar. Det positive er at fisken skal opp til Trondheim. Klarsignal er gitt, og det er ikkje behov for støttepengane. Uansett, tusen takk for initiativet, Explorer, og takk til de som ville gje!

<_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitrande! Men det dumme er at alt må gå gjennom systemet til NTNU, og då er det ikkje mulig å spytte inn pengar. Det positive er at fisken skal opp til Trondheim. Klarsignal er gitt, og det er ikkje behov for støttepengane. Uansett, tusen takk for initiativet, Explorer, og takk til de som ville gje!

:P

Crap! Jeg som tenkte å gi en million, jaja, får vel sløse bort pengene på mat og regninger istedenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syke, syke fisken.

Synd den mest sannsynlig er tatt så langt til havs at det ikke lar seg gjøre for vanlige dødlige og ta seg ut dit for å fiske med stang..

Hvor går den grensa ??

Med en kjapp båt å godt vær er mye gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitrande! Men det dumme er at alt må gå gjennom systemet til NTNU, og då er det ikkje mulig å spytte inn pengar. Det positive er at fisken skal opp til Trondheim. Klarsignal er gitt, og det er ikkje behov for støttepengane. Uansett, tusen takk for initiativet, Explorer, og takk til de som ville gje!

:)

Flott at det ordnet seg. Om det er noen som skal få takk, er det alle dere som har jobbet for å berge fisken, samt fangstmanen som ikke dumpet fisken.

Håper denne kommer vel frem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.