Gå til innhold
Fiskersiden

Flytebryggene i Langangen


Martin S
 Share

Recommended Posts

Ser ut som det var flere som hadde en dårlig dag igår ja...

Men hvorfor er egentlig flytebryggene i Langangen så populære? Det virker jo som om en del folk fra dette forumet ofte er der å fisker. Men jeg kan ikke helt skjønne det. Alle gangen jeg har vært der har jeg nesten aldri fått noe som helst. Ikke noe som er verdt å nevne ihvertall.

Det går rykter om Lomre der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok mange grunner til at folk fisker der gitt :)

Har hatt mange turer dit uten å få annet enn småhvitting,men har også turer som har blitt ganske artsrike ja.

Bor mye rart i fjorden der :)

Noen som har noen eksempler på arter som er tatt der?

Selv har jeg og en kompis fått lomre 2 av 5-6 ganger vi har vært å fiska i Langesund. I nærheten av fiskemottaket der. Et lite tips. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har ikke oppdaget noen stangbrudd eller liknende enda. Tror det verste som skjedde var at den gode kaffen rant ut og egenandelen på 500 kroner for å bli tauet ut av grøfta.

Bilen kunne kjøres hjem selv om bråstoppen var ganske drøy. Skal speide etter bulker i dagslys

Denne hadde jeg ikke fått med meg. Trist at langturen skulle ende sånn da, og godt det endte bra. Materielle skader er ikke så nøye sånn, når uhellet først er ute, bortsett fra på fiskeutstyr da :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

fisk skal vi nok klare å få. Litt av hvert artig på kvelden med litt flaks! Er nok der ute mellom fem og halv seks. På med varmedressen og hodelykta..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.