Gå til innhold
Fiskersiden

Vintertreff på Nautnes


Recommended Posts

Må få sjekka fly priser etc. Hvordan er det å komme seg fra flyplass og ut dit hvis det blir aktuelt foresten?

Har du ikke hørt om NSB?

Man må uansett ta buss fra Bergen ut til Nautnes evt. bruke en høvding på taxi.

Å komme seg til Bergen fra flyplassen er helt garantert kjempeenkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke hørt om NSB?

Man må uansett ta buss fra Bergen ut til Nautnes evt. bruke en høvding på taxi.

Å komme seg til Bergen fra flyplassen er helt garantert kjempeenkelt.

NSB ja...svi av 2 døgn på tøffa tøffa tur retur...frister ikke mye. :angry:

Blir sikkert mye billigere en fly vil jeg tro...men OH så kjedelig. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NSB ja...svi av 2 døgn på tøffa tøffa tur retur...frister ikke mye. :)

Blir sikkert mye billigere en fly vil jeg tro...men OH så kjedelig. hehe

Altså... Det er ikke noe pes å komme seg til Bergen fra flyplassen og ikke noe pes å komme seg ut til Nautnes fra Bergen med buss, dersom man i motsetning til meg klarer å komme seg på den...... Mener å huske at bussturen tar en time eller kanskje litt mer.

Synes du skal få overbevist madamen om at dette er lurt :)

Treffet sist var veldig bra, synes jeg, selv om fiskeresultatet for min del egentlig helst burde glemmes.

Personlig tar jeg gjerne noen timer på toget fot å slippe å være på flyplassen, jeg har flyplassskrekk :angry: (men det er en annen sak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flights go for about 300nok if you book early enough... Train is simply not an option, it's like 2 days one way and not value for money.

Plenty of buses in bergen... airport to city is like every 15 mins and plenty from city to nautnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flights go for about 300nok if you book early enough... Train is simply not an option, it's like 2 days one way and not value for money.

Plenty of buses in bergen... airport to city is like every 15 mins and plenty from city to nautnes.

Why is a train trip from Trondheim to Bergen twice as time consuming as a train trip from Lillehammer to Bodø(Approx. 1000 km)? I have problems understanding that, but I guess you know.

Uansett hvordan! Kom dere dit! Det er knall!

EDIT: leser det nedenfor og skjønner fortsatt ikke at det tar mer enn en kveld og ei god natts søvn. Beklager NSB-propagandaen i denne tråden. Ny tråd startet i testforum :)

Endret av nanablag
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo ta bilen å få smuggla med meg haggis på turen. Må bare ungå mrs haggis med sin kampsport trening. :)

She'd wanna go. Only reason I haven't commited is because we need to make a trip to the UK early next year so not sure if it's possible to go to nautnes yet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

She'd wanna go. Only reason I haven't commited is because we need to make a trip to the UK early next year so not sure if it's possible to go to nautnes yet.

Oh nice...if you do happen to find time, maybe we could take a drive down...fish some on the way there aswell...hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom en merkelig murre lyd fra Fruen da jeg nevnte dette....men har ikke gitt opp helt enda. ^_^

Må få sjekka fly priser etc. Hvordan er det å komme seg fra flyplass og ut dit hvis det blir aktuelt foresten?

Jeg kikka litt på priser, og fra Trondheim kan du reise tur/retur for 973,-kr i det aktuelle tidsrommet, da reiser du ned fredag og hjem tidlig mandag morgen.. Tror jeg ville valgt det fremfor tog

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Tja, både og... Slepp plagsomme bergnebber, men det er vel ikkje like mykje liv. Trur nok at ulkene er der uansett, så kanskje det blir nokre feite dvergulker denne gangen også :) Ellers er det ofte lettere å få tangkutlingen til å bite når det er litt kaldare i vatnet.

Skal bli spennendes å sjå kva som rører seg under bryggene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.