Gå til innhold
Fiskersiden

Isfiske i Sandebukta.


Sjøauren
 Share

Recommended Posts

  • Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da blir du sittende lenge, har ikke hørt om hågjel der.

En må jo bli den første! Å ja, jeg har tenkt til å sitte lenge... :)

Nei, men seriøst så aner jeg ikke hva som bor der. Har aldri fiska der selv, men det høres jo ut som en topp-plass for hai-fiske! Hågjel eller ikke, så gleder jeg meg veldig til å sitte der en solskinnsdag eller to og bare nyte livet... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26.12 - tilnærmet null is ved Holm, helt åpent. Kun is i det grunne området lengst nord.

28.12 - fremdeles helt åpent ved Holm.

29.12 - isdannelse har begynt, inne i vika ved campingplassen, og et tynt lag inne ved land.

30.12 - spørs om jeg gidder enda en tur bare for å se, tviler litt om det blir is nok til at jeg får isfiska på Sandebukta denne gangen heller før ferien er over, men rundt 2.-3. nyttårsdag burde det jo være håp for dere som fremdeles befinner dere i siviliserte strøk av landet da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjørte forbi i stad (eller jeg satt på da) begynner å bli is , men trur kanskje jeg ville ventet litt med å gå utpå ennå..fikk ikke tid til å stoppe å skjekke.. skal vist være en del hai der. fikk en i fjor. småflekkarødhai trur jeg den heter. (?)..

satt forresten folk på gilhus i drammen i dag
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.