Gå til innhold
Fiskersiden

Hildegunn


ThorEH
 Share

Recommended Posts

Mitt tips er at denne dama er uføretrygda, med en litt vomd rygg og ellers en del diffuse plager....

Dette må bare leses! Jeg lurer på hvordan man i det hele tatt blir så bitter og hjernevaska ?

http://hildegunn.bloggnorge.com/

http://hildegunn.bloggnorge.com/2009/06/25/musikkfestivalene-en-introduksjon-til-hasj-og-sosialisme/

Denne liker jeg godt...

Ellers så syntes jeg jo det er helt fanstastisk hvordan hun klarer å vende ALT slik at det er sosialistene som har skylda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

For noe fantastisk meningsløst oppgulp... hadde tenkt å gå ut av siden etter 2 minutter med lesing av Hildegunns sneversynte tastaturdiaré. Men så kom jeg til å bla ned til kommentarene... og det er gullkorn på gullkorn - herlig!! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sosialsismen klamme haånd holdt vestlige mennesker slavebundet i over førti år! Men sosialismen tapte! Ingen kan stå i mot friheten og demokratiet! Men nå er sosialismen atter på framgang! Hussein Obama den amerikanske “presindenten” kreve Europas underdaninghet ved sitt besøk! Hvorfor skal han få lov til det! Si nei til sosialsime på Norsk jord! Si nei til Sosialisten Hussein Obama!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blander meg inn emd et dumt spm....

Jan... Siterer du noe fra den bloggen for moro skyld eller er du sint på noen i denne tråden eller er det noe helt annet som foregår?

Hilsen undrende som håper at alle er venner uansett politisk syn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hildegunn er visst ytterst skoleflink i følge seg selv, fra hennes blogg "Latterkrampe: LOL@deg! jeg har et vitnemål fra gymnaset som 99% av menneskene i dette landet ville misunne!" Og tiden da universitetsutdannelse var noe å skryte av er forbi kan hun melde...

Har en mistanke om at hun strøk i norsk rettskriving etter å ha lest litt i bloggen hennes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Trond :

"Tror du jeg skriver for å underholde perverse analaper som deg, din drittkladd? Jeg driver en seriøs blogg og slike pedofantatser som deg kan bare dra seg tilbake til det sosialistiske helvetshullet du kom fra."

ps: til de som ikke tar den les litt på bloggen ^_^ Lenge siden jeg har hatt ei så skikkelig latterkrampe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest litt i bloggen hennes er jeg enig i at den var rimelig drøy.

Så drøy at jeg ikke tror hun mener det hun skriver. Jeg tror det er en venstrevridd som lager bloggen - rett og slett. Eller flere venstrevridde som samarbeider.

Men jeg kan jo ta feil - er jo mange rare blogger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha! :)

Dette er opplagt her:

Hildegunn ER eit TROLL!

"VigridBloggen.com", som kommenterar på ALT "Hildegunn" skriv, er eit TROLL (muligens samme person som "Hildegunn")

I tillegg har "Hildegunn" minst 2 andre profilar som ho kommenterar sine eigne blogginnlegg med.

"Hildegunn" modererar andre brukarar sine kommentarar.

Dette er ein eller fleire 110% gjennomført, totalt ironiske/sarkastiske personar, som utgir seg som ein karikatur av den stereotype FRP-velgar/debattant, som du finn drøss av i debattfelta på landets største aviser. Dette gjer dei for å trekke til seg alskens super-kverrulantar som ikkje innser at det er reinspikka tøv, for so å terrorisere dei med sine meiningar og "diskusjonsevner" i timar og år.

Her er forsovidt oppskrifta på "Hildegunn", henta frå den falske "VigridBloggen.com" med den falske "Tore":

LES: http://www.vigridbloggen.com/ytringsfrihet/hvordan-vinne-en-diskusjon/

Alt er den reinaste bullshit, ironi og sarkasme (og takk GUD for det), for å egle på seg stakarar som forvillar seg inn dit i god tru.

Tru meg på mitt ord: "Hildegunn" er fake! :D

Men dette skal ho/han/dei ha...Dette er ein SVÆRT gjennomført bløff! Og utruleg tidkrevande må det ha vore! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette gjer dei for å trekke til seg alskens super-kverrulantar som ikkje innser at det er reinspikka tøv, for so å terrorisere dei med sine meiningar og "diskusjonsevner" i timar og år.

Alt er den reinaste bullshit, ironi og sarkasme (og takk GUD for det), for å egle på seg stakarar som forvillar seg inn dit i god tru.

Motivet behøver ikke bare å være det. Jeg tror de som gjør dette mener at dette er politisk arbeid.

Det er jo en kjent AuF-greie det å utgi seg for å være på høyresiden også si/skrive/gjøre mange dumme ting for å få politiske tvilere til å synes at folka på høyresiden er dumme jeg går heller til venstre.

Så mye jobb som er lagt ned her tror jeg ikke noen gjør bare for å tulle.

Endret av Gabrielsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette MÅ være kødd. Sjekk dette klippet fra reglene da:

Hold deg til temaet for artikkelen. Å legge igjen en hilsen som en kommentar er hyggelig, men send den heller som e-post. Jeg foretrekker å få min fanpost i e-posts form eller i brevs from. Dette er viktig da jeg ikke ønsker at all plass i kommentarfeltet skal brukes til hyllester av min person.

Du er i din fulle rett til å være enig eller uenig i det jeg skriver. I begge tilfeller forventer jeg at du fremstår på en høflig, intellektuell, akademisk og reflektert måte, uten å virke nedlatende, bedrevitene eller arrogant.

Eller hva med dette klippet fra diskusjonene:

AC/DC Says:

desember 8th, 2009 at 17:56

*Dette innlegget er blitt senurert grunnet det’s sosialistiske innhold*

Se mine kommentering’s regler!!

hildegunn Says:

desember 8th, 2009 at 19:21

Jan:

Du har ingen rett til å kritisere meg!!! Jeg driver NORGE’s viktigeste politiske blogg og du er bare en anal amøbe!! Ta din hets og personsjikane og STIIKKAV!!!!!

Dette er stor humor intet mindre. Og Gabbe, nå må du ikke bli en del av konspirasjonsteoretikerne. Dette er nok kødd, men den er lagd for å være morsom, ikke for å sette frpere som Hildegunn i et dårlig lys. Det klarer de helt fint selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.