Gå til innhold
Fiskersiden

FS konkurransen 2010


 Share

Recommended Posts

  • Svar 253
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Egentlig så bryr eg meg ikke om hvem som skal gjøre hva. Poenget mitt er egentlig bare å minne dere om denne så ofte som mulig sånn att flest mulig av annonsørene og og brukerene får se hvor useriøst hele opplegget er. Eg skjønner jo nå hvorfor dere kutter ut hele konkurransen.

Håper dette er ett engangstilfelle, og ikke en trend;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Omsider har vi rukket å telle opp: https://www.fiskersiden.no/index.php/konkurranser-mainmenu-30/pagaende-konkurranser/942-fs-konkurransen-2010-resultater

Gratulerer til de premierede og takk for deltagelsen til alle. Har desverre ikke rukket oppdatere fangstilistene enda pga litt format-problemer, men det kommer i løpet av kvelden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Seriøst, er det bare jeg som har tanker om hvordan det ser ut når KIS og Ørud jobber seg gjennom den siste lagerhallen med innmeldinger til FS-konkurransen? Dagens oppfordring på stikkordsform: Photoshop & Walmann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle nesten tro det var en offentlig instans som skulle utføre oppdateringen. Makan til tidsbruk har eg ikke opplevd siden Ålesund brant.

I dette tilfellet er det den privat ansatte delen av arbeidsgruppen som forårsaker forsinkelsen men poenget ditt står dog :)

SMS: Kjør photoshop folkens :) Lover vi skal ha høy terskel på denne B) Blir det mye bra skal jeg rote frem en premie også-neste år eller noe.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det mye bra skal jeg rote frem en premie også-neste år eller noe.... :)

"..neste år" vil vel si ca pensjonsalder på brukerne som er/en gang var med i konkurransen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.