Gå til innhold
Fiskersiden

tilbud på ismeitepulk


don don
 Share

Recommended Posts

Det er ikke den leirud har :) leirud sin er drit bra og relativt billig..

Stemmer det Edvard jeg ser det nå :) Jeg har også den typen Leirud har, men jeg kjøpte den i våres hos m og m i Sarpsborg fordi Leirud var utsolgt i lengre tid.Det hadde vært kult med en egen tråd om meitepulker,modeller, egne modifikasjoner osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det Edvard jeg ser det nå :) Jeg har også den typen Leirud har, men jeg kjøpte den i våres hos m og m i Sarpsborg fordi Leirud var utsolgt i lengre tid.Det hadde vært kult med en egen tråd om meitepulker,modeller, egne modifikasjoner osv.

Da starter jeg med min pulk:

96366_s.jpg

Fullversjon: http://fiskevatn.no/foto/arkiv/38507/96366.jpg

(beklager dårlig bilde)

Stangstativet er lagd av pvc-rør og tre (eik) festet med seks bolter med skiver :) Funker veldig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akebrett? Litt mindre, men sammen med noen strikker for å feste ting, så er det jo en billig og enkel løsning det også.

:P

Akebrett funker fint det Yosh,men kan fort velte når du drar dem over brøytekanter og slikt.Det blir fort litt høyt tyngdepunkt hvis du stropper på for mye :)

Her er kørja :)

96381_s.jpg

96382_s.jpg

96383_s.jpg

I aktion :

96384_s.jpg

Snerten stangholder Edvard,men du må gjemme brennvinet litt bedre neste gang du tar bilde :P

Endret av don don
Lenke til kommentar
Del på andre sider

www?ShowFileℑ=1262277756.jpg

Her er min, en Parispulk. Tåler juling så det holder. Er jo brukt på flere polekspedisjoner, og koster vel bare 300kr på tilbud. Endel lenger enn de andre pulkene også. Kan sikkert gjør endel mer med den enn jeg har gjort. Men ett godt kjøp.

Får ikke lagt inn bilde eller link herfra jobben ser det ut til. Men her er adressa: http://iloapp.raamun...=1262277756.jpg

Endret av Espen Ørud
Rettet opp link/bildevisning
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.