Gå til innhold
Fiskersiden

Noen raske ord og en offisiell begrunnelse til hvorfor jeg må trekke meg tilbake en uviss stund


Remy
 Share

Recommended Posts

Jeg oppdager til min store skrekk at jeg har fått inn over 1000 innlegg. På et forum hvor jeg leser interessante ting hver eneste dag, og hvor jeg har deltatt på så mange spennende ( og tidvis meningsløse :) ) diskusjoner at jeg har mistet oversikten for ca 1000 innlegg siden :D Mye har jeg lært, og mye glede har forumet gitt meg.

Og det er faktisk et lite antall mennesker som har stått på for at jeg skulle ha denne muligheten.

Det står respekt av den dugnadsmengden våre trofaste administratorer har lagt og fremdeles legger ned for at vi skal ha alt liggende klart under fingrene våre.

Jeg vil i hvertfall takke for innsatsen til alle sammen, og ikke minst til Remy. Håper du kommer fort igjen :)

Olav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God forumferie og takk for jobbinga så langt. Vi kan vel sies å ha hatt våre uenigheter innimellom uten jeg tror du har lidi nevneverdig, da jeg aldri har mistenkt deg for å bry deg som mye om hva andre mener.

Ellers håper jeg du ser en viss ironi i å annonsere forumpause og samtidig være lei folk som annonserer at de slutter. :)

Jeg bruker mindre tid på forumet nå enn for en stund tilbake, og er nok litt lei jeg også, men det går i bølger som for alle andre.

Ser frem til enda bedre hovedsider som følge av dette, og måtte du ta turen tilbake til forumet i en ulvedebatt i 2010/11. Innleggene dine er festligst når vi er enige, og du er rimelig stødig på å æresskjelle folk. En egenskap jeg setter stor pris på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av tingene jeg har satt størst pris på her inne har vært takhøyden i diskusjoner.

At du har tillatt at diskusjoner til tider har tatt av har jeg likt godt.

Jeg har gjentatte ganger vært uenig med deg, Remy, men har hatt glede av diskusjonene.

Jeg har vel trodd at du også har moret deg med det, dersom det ikke er slik beklager jeg det.

At jeg oppfatter deg som ufin til tider og ikke alltid liker det betyr ikke at jeg ikke setter pris på all den tiden du har lagt ned i FS. Det vil jeg at du skal vite.

Håper at dette betyr at forsiden blir et bedre produkt enn hva den er i dag. Dersom forumet fortsetter å holde dagens standard og forsiden får den utviklingen man kan håpe på ville det være svært positivt.

Dersom jeg har sagt noe som du har oppfattet som uakseptablet vil jeg sette pris på om du forteller meg det i klartekst :)

Håper du gleder oss med rapporter fra noen av dine turer selv om du ikke skal administrere forumet.

Å lese om satsingen din på tykkleppet multe og den siste lakserapporten du ga oss var veldig moro og interessant :)

C&R fokuset ditt er jeg helt sikker på at har ført positive ting med seg og du sier mye om det som jeg synes er fint, til gjengjeld er dette den saken hvor jeg har klart å irritere meg mest over det jeg har oppfattet som ensidighet fra din side.

Det at du er 100% C&R-fisker burde gjøre det forholdsvis ufarlig for folk å dele godplassene sine med deg.

Skitt Fiske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sjelden på meg silkehansker eller skrekk for å si det jeg mener og føler.

Nei, det å drifte forumet, ha det ansvaret som det krever og samtidig ha ett ønske om å kunne bruke forumet som ett vanlig medlem, det funker ikke.

Og når man legger til i ligningen 10års så å si gratis arbeid, ser hva konsekvensene av ens private meninger/ståsted gjør, så ser man at hva man får tilbake faktisk ikke verd det!

Alle som har vært borti krevende, frivillige verv og selvpålagte forpliktelser til gratis gavn for andre vet hva du snakker om, Remy. Takk for innsatsen med å bygge opp og drifte forumet!

Hadde du hatt silkehansker på hadde du heller ikke vært interessant å diskutere med. Håper vi likevel vi treffes ved elva igjen, for å diskutere c&r - eller bare fiske...

Hilsen stabukken!

happy.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta deg en velfortjent pause. Og om du slutter bør du skaffe deg en etterkommer!

For uten forumet er det mange som får problemer i sportsfiske norge!

Gjentar denne jeg ;)

FS består av 2 deler- Hovedsidene og forumet. Hovedsidene inneholder artikler, reportasjer, tester, omtaler, nyheter, konkurranser osv osv- mens forumet - ja inneholder forumet :)

Hovedsidene driftes av FS redaksjonen som er Remy, Espen og KIS

Forumet driftes av 2 forumadministratorer (tidligere 3 da altså) Espen og KIS og et team med uvurderlige moderatorer.

Forumet prioriteres når tiden er knapp, derfor står det i perioder litt for stille på hovedsidene våre.

At Remy har mistet motivasjonen til å fortsette å jobbe med forumet betyr at vi/Dere kan se frem til mer stoff på hovedsidene, og jeg overrasker vel ingen når jeg sier at JERKFISKE er noe vi vil få enda mer av som en følge av dette :D

Ellers kan jeg berolige alle som har uttrykkt bekymring i det siste- FS er fremdeles Norges største nettside for Sportsfiske på nettet, og det har vi tenkt å fortsette med :) Trafikkutviklingen er god og de fleste piler går igrunn i riktig retning, utenom den som viser ledig fisketid :o

Stay tuyned for nyheter og konkurranseoppdateringer fremover, Januar er en travel tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for en kjempe jobb med forumet Remy...

Jeg har nå vært her i snart 5 år og har pga forumet blitt kjent med mange hyggelige mennesker, jeg er så heldig stilt at jeg har tilgode å møte "drittsekker" så inntrykket mitt er at de er langt i mellom dem.

Ta deg en velfortjent ferie og kom sterkere tilbake.

Lykke til videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

***** ta dere biggrin.gif

Dere som underholder meg(ikke negativt ment) forsvinner.

Karl-Inge og Thor E. skriver altfor lite.

Remy,Walhman, Trym,Trond,Lasse B,Blydonkern og Flemms, jeg savner dere.

Hyggelig å bli savnet.

Jeg kommer sterkere tilbake når isen går... akkurat nå om dagen bruker jeg mest tid på å være pappa til min 6 mndr. gamle sønn og spille teite spill på facebook.

Med våren kommer 14 uker med permisjon og jeg håper på noen trilleturer med fiskestang og at jeg dukker opp her med skråsikre uttalelser hvor jeg selvsagt alltid har rett om alt fra puppene til Britney Spears til c&r på laks.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.