Gå til innhold
Fiskersiden

Kor stor er ein blåstål før den er "stor"?


Recommended Posts

Off, kjedar meg veldig her, men tok til å lure på noko...

Kor stor er ein blåstål før den er "stor"? Altså... kor stor må den være før du ville skryte av den?.. Eller utbryte "hmmm...ikkje verst den blåstålen der..."

Ser at sportsfiskerekorden er 1050 gram, men den har stått i snart 34 år, og eg går derfor utifrå at slikt ikkje er kvardags... :D

Sikkert ein meiningslaus tråd dette her, men eg har desverre ikkje anna å ta meg til med i kveld, så kvifor ikkje diskutere laust og vagt over folks personlege oppfatningar av "stort og smått" innan blåstålfiske?

Nei eg er ikkje full. :P

Endret av Dr. Hook
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før i verda når snøen var kvit, sa alltid dei gamle krokete mennene att blåstål over 3 merker er stort. Eg er nokså enig i det :D

Det er vel her skjølvsagt snakk om sokalla "gamle merke", som vart brukte før den engelske "mark" kom inn i bildet, som igjen vart avløyst av det internasjonale standardmerket? Eit (1) "gamalt merke" vert vel liggandes ein plass mellom 1,3 og 1,5 internasjonale standadmerke? Korriger meg om eg tar feil her.

Når snøen er gul er saka skjølvsagt ein heilt annan.

Og gamle menn som ikkje er krokete bør ein aldri stole på!

Halvkiloen for meg i alle fall.

Men når eg fekk 2 stk etter kvarandre (innan 5 min) som begge var på 380 gram og 31 cm, kan eg skryte av det alikavel? Det var ikkje same fisken, har bilde av begge og teikningane er forskjellige. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Over halvkiloen er fin blåstål, kommer man opp i 7-800gram er det veldig fin fisk. Men som med det emste annet- noen lokaliteter leverer jevnt så stor fisk.

Det blir litt som med lomra- generelt er fisk over kiloen veldig fin fisk, men på en liten brygge i Stavngerområdet er det ikke noe særlig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bør vel bikke 6-7 hekto før det er en skikkelig skryteblåstål ja...

Omtrent sånn :

blstl_760g_301005_small.jpg

mrk. den nydelige capsen... som er MongoStåle sin, tror aldri han fikk brukt den etter at vi hadde det moro med den på denne turen... som vel muligens var tidenes blåstål/rødnebb tur i Norge med untak av n.rek'en

Endret av ThorEH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

760gram, så får du selv regne ut hvor mange merker den er :D

:o

Nøyaktig like stor som mine 2 på 380 gram tilsammen!

Skulle nesten tru blåstålen veks og let seg fange etter eit spesifikt numerisk system. ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er i hvertfall sikkert - en blåstål er ikke skikkelig liten før den er rødnebb....

(@Han med bildet over her: Hvor har du lånt fingrene til Smygol? Går det an å leie de ifm f.eks Haloween?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.