Gå til innhold
Fiskersiden

Hvor er det isfritt?


Bunker
 Share

Recommended Posts

Er det noen som har noen plasser de veit er isfrie som ikke er altfor langt å kjøre fra Oslo. Har aldri vært så kaldt før, men forrige gang det var god isvinter var det såvidt åpent på Knattvold og rødtangen husker jeg.

Eller skal jeg legge stanga på hylla fram til isen går?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har noen plasser de veit er isfrie som ikke er altfor langt å kjøre fra Oslo. Har aldri vært så kaldt før, men forrige gang det var god isvinter var det såvidt åpent på Knattvold og rødtangen husker jeg.

Eller skal jeg legge stanga på hylla fram til isen går?

Tofte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikse fra isen? Bore hull og sånt?

Tør ikke, dvs kona tør ihvertfall ikke :);)

Tofte..

Ikke dumt med det området der. Skal mye til før det legger seg skikkelig, selv om alle plasser sikkert er et helvete med drivis nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike for en pingle du er! Av trådtittelen høres det litt ut som du er litt småfurt på alle israpportene om dagen, og at du skal hvertfall ikke fiske på den derre teite isen :rolleyes:

Det er vel egentlig ingenting av de du sier som ikke er riktig. :)

Nå er det meldt snø til helga så ikke umulig at jeg satser på skigåing i steden som de fleste andre vettuge folk.

Da kommer kanskje premiespørsmålet, er det noen som veit om noe sted en kan gå på ski til åpent vann for å kystemeite... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Veien ned til slottet går fint om vinteren også.

Har vært er par ganger om vinteren som man må ta en pause i bakken opp igjen på innkjørselen til det huset midt i bakken, men med ny start derfra kommer man greit opp. Selv med en sliten caddy.

Selv venter jeg på at isen i ferskvanna skal gå... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på Slottet på søndag, var kurrant å kjøre dit nå selvom vi parkerte på toppen av den siste bakken.

Værre med fisk, blanket for første gang der ute.. har hatt 60-70 turer dit.

Uansett, en nisse som satt garn tvers over i Strømmen og dro opp en haug småtorsk og gudene vet hvor lenge han har holdt på med det i vinter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett, en nisse som satt garn tvers over i Strømmen og dro opp en haug småtorsk og gudene vet hvor lenge han har holdt på med det i vinter...

hvis du hadde spurt han så får du et av tre svar:

1) mener han sikkert at det er mer enn nok torsk.

2) at han ikke gjør noe innhugg i bestanden.

3) at han ikke skjønner hvorfor det det er blitt så dårlig med torsk i fjorden. var ikke sånn før....

pleier å ha oversikten slike garnfolk.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.