Gå til innhold
Fiskersiden

Torturens aften


 Share

Recommended Posts

  • Svar 99
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Raskt svar funksjonaliteten har ikke quote funksjon.

Full editor på svar har det samt flere andre funksjonaliteter som å sette inn link osv.

Knappen rett under til høyre på innlegget til ThorEH eller andre brukere som heter "Svar" og har en + og en snakke boble ved seg er en inngang til full editor svar og tar da med det innlegget i en quote... er det DEN knappen du mener er hurtigsvar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det han mener med hurtig svar er Raskt Svar-fnksjonen nederst på siden (tror vi... - Thor er visst ikke så interessert i å fortelle hva han mente - ikke uvanlig fenomen blant kverulanter når det viser seg at de tar feil.... ;-) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det han mener med hurtig svar er Raskt Svar-fnksjonen nederst på siden (tror vi... - Thor er visst ikke så interessert i å fortelle hva han mente - ikke uvanlig fenomen blant kverulanter når det viser seg at de tar feil.... ;-) )

Her har Espen delvis rett - det er snakk om raskt svar boksen - tidligere når jeg har trykket meg inn i den for å skrive ett "raskt" svar så har jeg hatt tilgang til alle funksjonene i form av boksene over (se bilde)

rasktsvar.jpg

Merket i rødt

Disse har for meg ikke vært trykkbare (dvs, quote knappe, siden det er den eneste jeg har prøvd) siden siste oppdatering på forumet kom (ca en uke siden ?)

Men, etter at jeg skrev om det i denne tråden så virka de - ergo så orka jeg i grunn ikke bruke mer tid på å forklare hva som VAR galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok

På "raskt svar" har eg heile tida hatt quotefunksjon samt link, bilde, osv. Ser ingen forskjell på den og "full editor".

Ved å trykke på "Svar" får jeg med ditt innlegg uten at jeg må drive med copy/paste eller noe slikt og er inne i en full editor. I en raskt svar har må man copy/paste og får ikke med nicket til den som har skrevet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok

Ved å trykke på "Svar" får jeg med ditt innlegg uten at jeg må drive med copy/paste eller noe slikt og er inne i en full editor. I en raskt svar har må man copy/paste og får ikke med nicket til den som har skrevet.

Ja, men det blir akkurat det samme om du trykker på "full editor" som "raskt svar".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved å trykke på "Svar" får jeg med ditt innlegg uten at jeg må drive med copy/paste eller noe slikt og er inne i en full editor. I en raskt svar har må man copy/paste og får ikke med nicket til den som har skrevet.

Det er jo selvsagt riktig - men i 99% av tilfellene når jeg quoter så bruker jeg bare en liten del av innlegget allikevel. Da er det raskere merke og copy paste den delen man vi ha med, kontra fjerne det man ikke vil ha med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet jo det - men som jeg sier. Siden du gjorde noe flikk og siste layoutarbeid på forumet så har den vært ute av funksjon for meg - men begynte å funke igjen etter at jeg nevnte det i denne tråden.

Men, da er det vel bare hos meg den ikke har fungert da...

Hvis så var/er, kan jeg ikke se hva jeg kan ha gjort for å sette den på eller av! Tror kanskje bare cachen din har hengt eller noe?! Problemet er ihvertfall ute av verden, for det fungerer fro deg nå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp - nå er vi alle venner igjen :)

Espen hadde en teori om at siden hadde lastet opp tregt her en periode - og mens den laster får man ikke tilgang på de knappene. Og at kjapp som jeg er har vært for utålmodig i å vente på at de skal bli tilgjengelige.. Men, det må da ha tatt en del sekunder og så seint har ikke sidene lastet ? Eller ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp - nå er vi alle venner igjen :)

Espen hadde en teori om at siden hadde lastet opp tregt her en periode - og mens den laster får man ikke tilgang på de knappene. Og at kjapp som jeg er har vært for utålmodig i å vente på at de skal bli tilgjengelige.. Men, det må da ha tatt en del sekunder og så seint har ikke sidene lastet ? Eller ?

Det vet jeg ikke, sidene laster raskt fra vår server. Men at man kan ha problemer på linjen privat kan være en grunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående verktøylinjen/knapperaden ThorEH snakker om så funket ikke den for meg heller, ikke før jeg hadde tømt alt som er fornuftig å tømme fra IE cache:

Trykk på "Verktøy", velg "Alternativer for Internett", under "Leserlogg" trykker du "Slett", og lar de 4 øverste boksene være avkrysset før du endelig trykker "Slett" igjen. PS! Dette kan ta veeeeldig lang tid dersom du har surfet mye/lenge.

Ifra Google Chrome så funket de fint, men jeg liker IE bedre :unsure:

Dvs ThorEH, dersom du har trykket Ctrl+F5 en eller annen gang de siste dagene, så har antageligvis det fikset problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Tjenerens navn "www.lydogbilde.no" samsvarer ikke med sertifikatets navn "*.custompublish.com;custompublish.com;*.custompublish.com". Noen prøver kanskje å tyvlytte på deg.

Kommer opp i en boks når jeg går inn på "hvilken dame på fisketur" tråden.

Noen som kjenner til dette?

Det fikk jeg også-helt ufarlig men jeg fjernet bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.