Gå til innhold
Fiskersiden

Takk for hjelpen Ølgylt


malg
 Share

Recommended Posts

Hei alle sammen,

Unnskyld for min dårlig norsk, jeg er engelsk og lærer norsk. Jeg ønsker å takke Ølgylt for hjelpen å fortelle meg fiskeplasser på Sotra og Øygarden. Jeg fikk en fin lange i natt, den var 8.84kg. Jeg prøver forsatt å finne torsk, men den langen var veldig fin å ta. Jeg har tatt små rødspette, kveite og masse lyr, sei også. Takket være Ølgylt og for å lese forumet her, det er et flott forum, bra jobb!

Jeg kan ikke lage bilder her, så det er link til det.

010.jpg

Noen som vil like en fisketur på sotra eller noen plass i nærheten? Jeg kan ikke snakke norsk ennå, bare liker å finne fine fiskeplasser fra land med agn.

Endret av malg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med veldig flott lange fra land, og god innsats av Ølgylt ;)

Og velkommen til forumet! :rolleyes:

Tusen takk for velkomsten, jeg var veldig glad for fisken. Jeg har fisket masse conger eels før, det var liknende. Jeg vet ikke hva størrester dere tar fra land her. vi får ikke lange fra land hvor jeg kommer fra, bare fra båt. Jeg skal prøve igjen snart på den fiskeplassen. Jeg vet aldri hva jeg skal få, det er så dyp vann fra land her, som båtfiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin fisk fra land! smile.gif Og velkommen til forumet! Vi vil gjerne høre om, og se bilder fra conger-fisket ditt også! smile.gif

Takk for velkomsten. Jeg kan vise noe bilder av min havåler

n695384190_200361_6303.jpg

31lb PB

n695384190_200362_7310.jpg

liten

n695384190_200375_64.jpg

n695384190_200381_2185.jpg

Endret av malg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.