Gå til innhold
Fiskersiden

Det her er så unødvendig


Gimbo
 Share

Recommended Posts

Er det musikken du reagerer på?

Dæven, er det musikk også...

Neida, det var mer det visuelle inntrykket... men han markedsfører seg vel mot målgruppen. Altså fryseboks-turistene. Her er jo både fileteringsbord og frysebokser, så de får jo tatt vare på fisken på anstendig vis. Men er bare ikke vant med å se så mye dau fisk samtidig tatt med "sportsfiske" metoden. Må være "utpå å dræge sæ litt fersk koking" fiskern i meg som blir trist...

...eventuelt latmakken...hadde ikke giddet å skjære så mye filet....he he.

Endret av Gimbo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven, er det musikk også...

Neida, det var mer det visuelle inntrykket... men han markedsfører seg vel mot målgruppen. Altså fryseboks-turistene. Her er jo både fileteringsbord og frysebokser, så de får jo tatt vare på fisken på anstendig vis. Men er bare ikke vant med å se så mye dau fisk samtidig tatt med "sportsfiske" metoden. Må være "utpå å dræge sæ litt fersk koking" fiskern i meg som blir trist...

Dette er vel temmelig vanlig kost i slike gallerier fiskecamper promoterer seg selv med. Fileteringsbord og fryseboks har nok også de aller, aller fleste til disp... Musikken derimot...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel temmelig vanlig kost i slike gallerier fiskecamper promoterer seg selv med. Fileteringsbord og fryseboks har nok også de aller, aller fleste til disp... Musikken derimot...

Greit nok. Sjekket ikke bildene for dato..og det er sikkert flere fiskere, og da er det jo ikke så mye egentlig.

Men tror jeg selv hadde nøyd meg med 3-4 av de seiene, så hadde kursen blitt satt mot andre jaktmarker etter noe annet. Men så slipper jeg jo å reise fra Dortmund, Riga, Warzava og Newcastle for å fiske dem...

Men en sånn gjeng ute på have hver dag fra Mars til November...det blir litt fisk det. Skønner jo at Peder Sjarkfeskar fra et fjordholl på yttersida reagerer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.