Gå til innhold
Fiskersiden

Hvor stor fisk har du fått denne helgen?


Gabrielsen
 Share

Recommended Posts

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har bestemt meg for å ta turen opp til Døvikfossen i morgen, så da er det jo mulig at fisken jeg får er mer enn dobbelt så stor :thumbsup:

Hvis jeg får fisk da - kan jo tenkes at jeg brukte opp all fiskelykken min i kveld på min lille avstikker på vei hjem

:dribble:

Neida, er det ikke alt for mye vann der oppe nå blir det vel en brun en som får en kjapp tur på land :goodjob:

Vi får se

Uansett er jo fiskehelgen berget så lenge jeg har brutt den magiske 180-grams-grensa på ørret !!! :dribble:

Må forresten også gratulere Don don med flott fangst! Og samtidig oppfordre alle til å skryte av storfangstene sine denne helgen i denne tråden

Er det ikke det de vise pleier å si: Ingen fisk er for liten så lenge man selv er stor i kjeften!!! :rolleyes:

Endret av Gabrielsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk trumfet gjennom en tur, så om en liten stund står jeg og slenger bombe med wobbler. Har lenge tenkt på å prøve det, men ikke fått gjort det enda. Ørret og abbor i vannet. Altfor mye av hvert slag også. Håper på å bryte den magiske 180gr grensa jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått fisket på flere uker nå, men når jeg ser hva som er tatt her MÅ jeg bare dyppe snøret i mårra.

Har jo større fisk i akvariet enn det som er tatt her :withstupid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste fisken jeg fikk i dag var mindre enn den jeg fikk i går !!!!! ;):o:|

En liten ørretpinne som greide å feste seg på mark-kroken min

Turen til Døvikfossen i dag er mitt fiske-livs største nedtur. Så mye spennende fiske jeg kunne brukt tiden på i stedet også står jeg i skogen ved en overfyllt elv og fisker mellom busker og kratt etter laks som enten har svømt vekk fra kulpen, stilt seg på plasser hvor ingen kommer til med fiskeredskap eller fått akutt bitevegring. :rolleyes:

ALT for mye vann. Burde ha snudd da jeg kom til elva og så tilstanden. Ingen fikk laks, ingen så laks, og etter hva jeg hørte var det ingen som heller var i kontakt med laks. Kjedeligste fisketuren min i Døvikfossen noensinne (fiskemessig altså - på bredden hadde vi det moro og hyggelig - men var litt oppgitte over forholdene.)

Det kan likevel være lurt å ikke gi opp Døvikfossen - kan bli bra fiske der når vannstanden synker igjen. Men akkurat nå er jeg drit lei Drammenselva. Rett og slett. Hvis sjefen min ringer og sier jeg kan ta fri på mandag og dra på laksefiske i stedet for å dra på jobb så sier jeg bare: NEI, for F....! IKKE DRAMMENSELVA!!! :withstupid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.