Gå til innhold
Fiskersiden

FS Julekalender 2010


 Share

Recommended Posts

Tradisjonen tro blir det julekalender på FS-dersom brukerne stiller opp :D Tradisjonen tro kommer jeg også sent igang så Dere må hive Dere rundt!!! Det fungerer enkelt sagt sånn: Dere ber om en ledig dato, leverer noe i dette delforum den dagen med tittel "FS Julekalender 2010-dato" Undertittelen er hva dere skriver om. Det kan være noen bilder, en fangstrapport, utstyrstest etcetc-være kreative og ikke vær redd for å bidra :dribble:

Lurer Dere på noe søker dere på julekalender og ser hva som er gjort før :) Påmelding I DENNE TRÅDEN og husk-uten bidragsytere blir det ikke julekalender :rolleyes:

Ikke umulig vi hoster opp noen premier som trekkes blant deltakerne..... :o

1:KIS

2:Iversen

3:MrVolcan

4:Carla

5:Ølgylt

6:Rudolf

7:NilsmAster

8:Mr.Ørud

9:tRYM

10:Bunker

11:HåvardS

12:OLHEI

13:Sigve

14:Stadjon

15:Sigurd

16:Veg

17:Triturus

18:Remy

19:Ginny

20:GoGang

21:GAbrielsen

22:Onkelkim

23:Tryta

24: KIS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har jobbet med en sak om min testing av Lopez-slanger, men nå har pcen kræsjet og hele dritten er borte.

Og når illustrasjonene er ute i Cyberintet og originalene ligger på havets bunn, begynner det å bli usannsynlig at jeg klarer å lage en god nok tråd, men kanskje. Får komme tilbake til det.

Forøvrig Nana, så mange opp- ,ned- og fisketurer du har hatt i år, burde du kunne lage noe, du er vel en av forumets mest leste i år. Men ingen tvang selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jobbet med en sak om min testing av Lopez-slanger, men nå har pcen kræsjet og hele dritten er borte.

Og når illustrasjonene er ute i Cyberintet og originalene ligger på havets bunn, begynner det å bli usannsynlig at jeg klarer å lage en god nok tråd, men kanskje. Får komme tilbake til det.

Forøvrig Nana, så mange opp- ,ned- og fisketurer du har hatt i år, burde du kunne lage noe, du er vel en av forumets mest leste i år. Men ingen tvang selvfølgelig.

Synd med PC-kræsj og misting av ting :thumbsup:

Ja, det har blitt mange fisketurer, men føler vel selv at alt som er å si om dem allerede er sagt :)

Med slik negativ tenkning så foreslår eg at nanablag også tar 15ende ;)

Eller bare lage d om til "Jul med Nana kalenderen", og la han ta alt!

Jeg bidro i fjor og synes selv at jeg bidrar mye med rapporter og slik i forumet.

Jeg skulle gjerne skrevet noe til kalenderen om jeg hadde hatt noe å skrive om.

Når jeg mangler det må jeg dessverre melde pass.

Dette av hensyn til kalenderens kvalitet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.