Gå til innhold
Fiskersiden

Har du fine havfiskebilder?


Jolly Roger
 Share

Recommended Posts

Hei.

Har du noen havfiskebilder du mer en gjerne har lyst til å dele med andre? Vi skal legge inn noen "stemningsbilder" på hjemmesiden til jobben (Skibs & Fiskeriutstyr) Hvis du har noe du vil dele mottas dette med stor glede. Send eventuelt bilder til meg på: janrogereriksen@yahoo.no

Siden noen kanskje er redde for å skryte for mye, valgte jeg å forandre litt på teksten :dribble:

Endret av Jolly Roger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Har du lyst til å sende meg 2-3 bilder kanskje? Det råeste av det råe :)

Hvordan type bilde vill du ha ??

Stemingsbilde i godværet ?

Buede stenger `?

Glade gutter med fangst (poserinsbilder) ?

Har sinnsykt masse bilder fra fisketurer på havet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Mr Big fish :)' timestamp='1291409159' post='632884]

Hvordan type bilde vill du ha ??

Stemingsbilde i godværet ?

Buede stenger `?

Glade gutter med fangst (poserinsbilder) ?

Har sinnsykt masse bilder fra fisketurer på havet.

Hei.

Det er litt opp til deg selv. Jeg hadde sett for meg noe stor fisk bla. Kanskje ei fin kveite, stor steinbit, breiflab, lange etc...

Send det du er mest stolt av selv. Jeg er fornøyd med alt jeg får :)

Takk for fine bilder.

Disse varmer en mørk vinterkveld i 17minusgrade :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Michael,

Fint stämmningsbilde :) Men til info så sjekk denne siden for detaljerna kring minstemål på fisk som gäller i Norge: http://www.fiskeridir.no/fritidsfiske/minstemaal

Flink gutt dan :)

Ser ut som en del av de torskene der fint kunne fått mere levetid ja, kansje han er Polsk for det er jo bare de som tar livet av allt de kroker..... eller ???

Sorry..........

Endret av Mr Big fish :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal huske på dette no :)

:) Vellkommen til FS .Ser ut som om vi alle har en stor jobb å gjøre for å få ut dette med minstemål til massene. Overrasket over hvor lite slik intereserer mediaen eller av de som formidler fiskeredskap. Burde ha vært info om minstemål i alle butikker og naturtimene i skolene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at dette spres blant hobbyfiskere også.

Men synes det er rart at det er OK å fiske småfisken sør i landet, mens i nord skal det bare fiskes på større fisk.

For min del er all fisken på bildet over for små til mat og burde få leve lenger uavhengig av minstemål. Ikke rart at det blir "krise" for kysttorsken dersom det fiskes på denne småfisken av fritidsfiskere og fiskere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at dette spres blant hobbyfiskere også.

Men synes det er rart at det er OK å fiske småfisken sør i landet, mens i nord skal det bare fiskes på større fisk.

Hvor har du fått slik info i fra ? Minstemål gjelder helle landet , at det noen ctmers forskjell har med selve genetiske stamen å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at dette spres blant hobbyfiskere også.

Men synes det er rart at det er OK å fiske småfisken sør i landet, mens i nord skal det bare fiskes på større fisk.

Må si meg enig med martin her at jeg ble veldig nysjerrig på hvor du har denne infoen fra? reposter denne linken som dan la inn lengre opp Minstemål. men la oss prøve å ta denne diskusjonen i en annen tråd iogmed at det ikke er dette denne tråden ble opprettet for...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Vellkommen til FS .Ser ut som om vi alle har en stor jobb å gjøre for å få ut dette med minstemål til massene. Overrasket over hvor lite slik intereserer mediaen eller av de som formidler fiskeredskap. Burde ha vært info om minstemål i alle butikker og naturtimene i skolene.

Hei.

Følte jeg måtte svare på dette. Fiskeridirektoratet sender ikke ut minstemålstabell til butikker som selger fiskeutstyr, men den har jeg selv bestilt x-antall av, som jeg har gitt ut og informert om i hele sommer. Bestilte også brosjyren "kysten er din" der det står en del om hva du har lov å bruke av utstyr etc.

En annen ting som er like viktig å informere om er fredningstider.

Ingenting kommer av seg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.